[Teknik og fritid] Mitid og banken

Tove Mikkelsen tove-mikkelsen at mail.dk
Fre Dec 30 20:24:50 CET 2022

Hej.

Jo, jeg skal også indtaste min adgangskode når jeg skal godkende en betaling
hos netbank i Nordea.

Og hos mig er talen ikke i vejen, men det er jo også et andet pengeinstitut
og en anden hjemmeside.

Desværre har jeg ingen løsning til Morten, men det var også bare for at gøre
opmærksom på at der kræves en adgangskode igen ved nogle transaktioner.

Venlig hilsen Tove