[Teknik og fritid] Administrator.

Brian Hovmand Olesen brian at blindkom.dk
Tir Feb 8 23:54:48 CET 2022

Hejsa
Jeg kan fuldt ud tilslutte mig holdningen om, at der lige nu kommer alt for meget ordinært nyhedsstof.
Der må naturligvis gerne komme en enkelt generel artikel ind imellem, men tingene må gerne på en eller anden måde kunne relateres til det at være blind, eller i det mindst være noget blinde kan bruge til noget enten personligt som springbræt eller bare spændende læsning.
I den sidste tid har der været alt for mange almene nyheder, som dels bare har været super korte, eller været de rene links og det kan vi altså ikke bruge til noget.
Man skal gøre sig lidt anstrengelser for at en artikel bliver læseværdig også med skærmlæser når man poster den til blindkom.

Mange hilsner
Brian

Sendt fra Mail til Windows