[Teknik og fritid] Disse er ordene i denne sag, og jeg siger at de skal overholdes. Moderator .

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Man Feb 21 22:31:01 CET 2022

Hej alle Medlemmer af listen Teknik og Fritid.

For lidt tid siden var der en debat, som handlede om, hvad der kan og må
sendes på teknik og fritid. Bestyrelsen har talt om problemet og der er
blevet taget kontakt til vedkommende som sendte de mange meget korte mails,
det faldt nogle for brystet kunne opfattes som støj. Vi skal alle sammen
være her og problemet ser nu ud til at være løst på bedste vis.

Men for en sikkerheds skyld kopierer jeg teksten ind herunder fra vores
hjemmeside, der beskriver hvad listen kan og skal bruges til og jeg skal nok
gribe ind, hvis jeg føler listens lempelige regelsæt bliver overtrådt.

Jeg skal bede alle om at skrive til mig personligt som listens moderator på
hansmikkelsen at stofanet.dk <mailto:hansmikkelsen at stofanet.dk>

Hvis der er noget du er utilfreds med. Jeg accepterer ikke personlig mobning
af medlemmer på listen.

Men godt vi alligevel fik løst problemet til alles tilfredshed.

Hilsen

Hans Mikkelsen, moderator.