[Teknik og fritid] Vits om 3 kirurger

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Lør Feb 26 21:48:03 CET 2022

Tre kirurger sidder og taler om, hvem af dem, der er dygtigst.
Kirurg 1:
"Jeg fik en gang en pianist ind, der havde fået alle fem fingre skåret af højre hånd i en ulykke med en rundsav. Jeg syede dem på igen , og i dag er han blandt de bedste pianister.".
Kirurg 2:
"Jeg fik for mange år siden en dreng ind, der havde fået benene flået af i en trafikulykke. Jeg formåede at sy begge ben på igen, og sidste år vandt han VM i Triathlon.".
Kirurg 3:
"I er nogen amatører. Jeg fik for 4 år siden en gammel cowboy ind, der var redet ind foran et eksprestog, der var i topfart.
Der var kun hans røvhul og hestens lyse manke tilbage.
Jeg syede det sammen, og i dag er han præsident i Rusland."