[Teknik og fritid] Bilka

mortenschultz22 at gmail.com mortenschultz22 at gmail.com
Ons Jul 13 17:57:27 CEST 2022

Hej alle sammen

Tidligere købte jeg ind hos Bilka online. Det gik udenmærket. Af en eller
anden grund har jeg ikke gjort det i et stykke tid. Nu ville jeg gøre det
igen, men har opdaget at de har ændret deres hjemmeside. Jeg fandt dog frem
til noget vin jeg gerne vil købe online, men kunne ikke lægge det over i min
kurv. Jeg ville kontakte Bilka og få dem til at forklare mig, hvad jeg
skulle gøre? Men jeg har ikke kunnet finde et telefonnummer eller en
mailadresse. Er dernogen der kan hjælpe mig?

Jeg bruger Windows 10 og Jaws 21.

På forhånd tusindtak for hjælpen.

Venlig hilsen

Morten Schultz