[Teknik og fritid] zoo møde spørgsmåh

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Lør Mar 12 06:58:23 CET 2022

Hejsa Rene`.

Det er helt rigtig, som du skriver her,

Jeg vil så give den tilføjelse, at hvis det er via telefon, så har man nok
muligheden, at man kan ringe tilbage til den som ringede en op,

og man så kan komme med på den måde.

eller som du skriver Rene`at man selv taster det lange talrække, som findes
på hjemmesiden hos DBS, hvis det er der man vil deltage,

Men det kan jo kun lade sig gøre, hvis værten er med i hele forløbet, og
ikke har alt mulig andet for.

MVH.

Hans Mikkelsen.