[Teknik og fritid] Ny digital postkasse åbnede igår - i dag er den stadig ude af drift | Seneste nyt | DR

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tir Mar 22 19:54:24 CET 2022

Ny digital postkasse åbnede igår - i dag er den stadig ude af drift |
Seneste nyt | DR

I DAG KL. 15:26

Ny digital postkasse åbnede igår - i dag er den stadig ude af drift

LÆS OP

AF

Ida Trøiborg

I går gik danskernes nye digitale postkasse, Mit.dk, i luften. Men allerede
kort efter premieren startede de tekniske problemer, og i dag er siden
fortsat

ude af drift.

- Mit.dk oplever i øjeblikket driftsforstyrrelser med at logge ind, fremgår
det af hjemmesiden Mit.dk tirsdag eftermiddag.

Mit.dk skal, når siden igen fungerer, gøre det muligt for danskerne at læse,
gemme og svare på digital post fra offentlige myndigheder og private
virksomheder.

Bag den nye løsning står firmaet Netcompany, og de oplyser til Ritzau, at
man arbejder på højtryk for at løse problemet. Dog er der ingen tidshorisont

for, hvornår man igen kan logge ind.

Del på Facebook

Del på Twitter

Kopier link