[Teknik og fritid] Mitid

mortenschultz22 at gmail.com mortenschultz22 at gmail.com
Ons Sep 21 17:15:21 CEST 2022

Hej alle sammen

Da jeg er blind, har jeg brug for en kodeoplæser, når jeg en gang går over
til mitid. Jeg har fået at vide, at Politiken i går havde en artikel,
hvorfra det fremgik, at det godt kunne være at kodeoplæseren først var klar
i det nyr år. Jeg benytter mig af Danske bank. De har ændret deres
hjemmeside, således, at jeg p.t. ikke kan komme på deres netbank uden seende
asistance. Jeg må snakke alvorligt med Danske bank, men for en
sikkerhedsskyld vil jeg spørge jer, om der er andre banker med blindevenlig
netbank,hvis den eneste løsning bliver at skifte bank.

Jeg bruger Jaws 2021 og Windows 10.

På forhånd tusind tak for jeres svar.

Kærlig hilsen

Morten Schultz