[Teknik og fritid] Mitid

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Ons Sep 21 18:30:53 CEST 2022

Hejsa igen Morten.

Ok, det kan godt se ud som om vi er gået lidt forbi hinnanden her.

Jeg kan nok ikke hjælpe så meget her i, da jeg godt nok har Nemide, men det
bliver styret lidt af en anden,

så jeg ved at jeg ikke kommer til at fejle i det.

Midtide har nok vundet så meget indpas, at det kan være i den del humlen
ligger lidt.

jeg kunne ikke lige se ud fra Jens gottlieb larsen's mail om han bruger det
ene eller andet.

Så håber da der kommer en vejledning som er godt fyldesgørende.