[Teknik og fritid] Hjælp!

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Man Feb 20 10:50:08 CET 2023

Hejsa Morten:

Det var der problemet var efter det jeg kan se, og nu har jeg fået fra de
sidste dage, og så fra i fredags, selvom de jo nok ikke kan bruges til så
meget dem fra sidste uge.

Men godt, at du så også fant ud af, at det ikke var hos dig problemet lå,
men at det var Nota der havde problemet.

MvH.

Hans Mikkelsen.