[Teknik og fritid] Navi Blind

Nicolai Svendsen chojiro1990 at gmail.com
Tor Mar 2 15:33:16 CET 2023

Hejsa

Det er faktisk på papiret bevist, når man bruger iPhone 14 Pro, da den
har dual-GPS. I teorien viden, som du kan Google dig til, så det er
ikke som meget om, hvorvidt du mener, at det er spændende at høre om.
Hvordan resultaterne er i realiteten er jo evt. en anden sag, da jeg
ikke selv har sådan en dims. Såfremt resultaterne er til at regne med,
ville det være billigere på længere sigt. Fra de folk jeg kender, så
har jeg hørt, at det kan være svingende, men i sidste ende stadig
betydeligt bedre end tidligere modeller. Jeg har ikke tænkt mig at
suse ud i Elgiganten  og foretage et impulskøb for at teste, hvad der
teknisk set bør være muligt, eller for at indgå en eller anden
åndssvag debat om, hvad der er bedst.

Nu skal Naviblind jo også lige først og fremmest have bevist, at de
formår at være en stabil leverandør af hjælpemidler, hvilket jeg i
hvert fald ikke kan konkludere hos mig er tilfældet. Måske har man
taget en lidt for stor mundfuld...så produktet kan sgu være nok så
fantastisk og intuitivt, hvis de ikke kan levere.

Men, det har jeg ikke tænkt mig at bruge en masse linjer på, så vi kan
spekulere ud i det uendelige.

Hav en god dag, hvis den ikke allerede er det.

Nicolai