<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=UTF-8">
<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:#0563C1;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
p.msonormal0, li.msonormal0, div.msonormal0
{mso-style-name:msonormal;
mso-margin-top-alt:auto;
margin-right:0cm;
mso-margin-bottom-alt:auto;
margin-left:0cm;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;}
span.EmailStyle18
{mso-style-type:personal;
font-family:"Calibri",sans-serif;
color:windowtext;}
span.EmailStyle19
{mso-style-type:personal-reply;
font-family:"Calibri",sans-serif;
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-size:10.0pt;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:3.0cm 2.0cm 3.0cm 2.0cm;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=DA link="#0563C1" vlink="#954F72" style='word-wrap:break-word'><div class=WordSection1><p class=MsoNormal>Kære Morten<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Her kan jeg desværre ikke hjælpe dig.<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Er Nordeakunde i dag. <span style='font-family:"Segoe UI Emoji",sans-serif'>😊</span><o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Brian<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><div><div style='border:none;border-top:solid #E1E1E1 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm'><p class=MsoNormal><b><span style='mso-fareast-language:DA'>Fra:</span></b><span style='mso-fareast-language:DA'> Teknikfritid <> <b>På vegne af </b>mortenschultz22--- via Teknikfritid<br><b>Sendt:</b> 2. juli 2022 12:38<br><b>Til:</b> teknikfritid@blindkom.dk<br><b>Cc:</b> mortenschultz22@gmail.com<br><b>Emne:</b> [Teknik og fritid] Danske netbank<o:p></o:p></span></p></div></div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Kære alle sammen<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Jeg kan ikke komme på Danske netbank uden seende hjælp.Jeg kan ikke bruge Nemid, som jeg ellers har fået forlænge til 31. august, da jeg først i august får mitid. Danske bank må have ændret deres hjemmeside. Er der nogen, der oplever det samme og hvad gør de,hvis de ikke får hjælp fra en seende?<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Jeg bruger <jaws 21 og Windows 10.<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>På forhånd tusind tak for hjjælpen.<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Venlig hilsen<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Morten Schultz<o:p></o:p></p></div></body></html>