<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=iso-8859-1">
<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:#0563C1;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
p.msonormal0, li.msonormal0, div.msonormal0
{mso-style-name:msonormal;
mso-margin-top-alt:auto;
margin-right:0cm;
mso-margin-bottom-alt:auto;
margin-left:0cm;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;}
span.EmailStyle18
{mso-style-type:personal;
font-family:"Calibri",sans-serif;
color:windowtext;}
span.EmailStyle19
{mso-style-type:personal-reply;
font-family:"Calibri",sans-serif;
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-size:10.0pt;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:3.0cm 2.0cm 3.0cm 2.0cm;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=DA link="#0563C1" vlink="#954F72" style='word-wrap:break-word'><div class=WordSection1><p class=MsoNormal>ej Morten jeg bruger også Danske Bank og har ingen problemer med at komme ind, dog er det lidt besværlig når man skal godkende en overførsel. -der skal man først taste brugernavn og derefter den 6 sifrede kode og godkende det er besværlig da Jaws slet ikke kan fortælle hvor man er . Der skal både piles ned og trykkes enter og derefter 6 gange på b tasten for at godkende, men bare man laver nok overførsler kan det godt huskes.<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Mvh<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Jens <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><div><div style='border:none;border-top:solid #E1E1E1 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm'><p class=MsoNormal><b><span style='mso-fareast-language:DA'>Fra:</span></b><span style='mso-fareast-language:DA'> Teknikfritid <teknikfritid-bounces@blindkom.dk> <b>På vegne af </b>mortenschultz22--- via Teknikfritid<br><b>Sendt:</b> 21. september 2022 17:15<br><b>Til:</b> pc-liste@blindkom.dk<br><b>Cc:</b> mortenschultz22@gmail.com; teknikfritid@blindkom.dk<br><b>Emne:</b> [Teknik og fritid] Mitid<o:p></o:p></span></p></div></div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Hej alle sammen<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Da jeg er blind, har jeg brug for en kodeoplæser, når jeg en gang går over til mitid. Jeg har fået at vide, at Politiken i går havde en artikel, hvorfra det fremgik, at det godt kunne være at kodeoplæseren først var klar i det nyr år. Jeg benytter mig af Danske bank. De har ændret deres hjemmeside, således, at jeg p.t. ikke kan komme på deres netbank uden seende asistance. Jeg må snakke alvorligt med Danske bank, men for en sikkerhedsskyld vil jeg spørge jer, om der er andre banker med blindevenlig netbank,hvis den eneste løsning bliver at skifte bank.<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Jeg bruger Jaws 2021 og Windows 10.<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>På forhånd tusind tak for jeres svar.<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Kærlig hilsen<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Morten Schultz<o:p></o:p></p></div></body></html>