[Musiklisten] Den røde juletråd

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Lør Dec 18 16:41:16 CET 2021

hejsa Kim.

Tak for disse link, de skal lyttes til, og så nydes i stor stil, og som
skrevet andet sted af andre,

så er der jo ikke blevet sendt så meget ud på listen omhandlende musik og et
link eller to til noget musik, så dejlig at du vil dele det her med os.

Med mange glade julehilsner og et lykkebringende nytår her fra til alle på
listen.

MvH.

Hans Mikkelsen.