[Musiklisten] En smuk sang med Cæcilie Nordby!

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Søn Sep 19 15:53:34 CEST 2021

Hej Kurt.

Jeg tror problemet her var, at Oda troede det var vedhæftet.

Men noget andet Kurt, det er at jeg ikke kan blive helt klar over, om du
laver tvunget eller i det hele taget laver linje skift, når du sætter et
link ind i dine mail, for hvis jeg prøver at aktivere linket i dine mail, så
får jeg ikke noget ud af det, da jeg bare får beskeden, du har ikke noget
tilknyttet til denne mail eller noget i den retning, men hvis jeg så sender
den til mig selv, og laver en del tvungende linjeskift både før og efter
linket, så siger min maskine link før http og så er der ikke noget problem i
at aflytte det link.

MVH.
Hans Mikkelsen.