[Musiklisten] Hvad synes i vi skal indspille

Brian Olesen brian at blindkom.dk
Tir Jun 7 19:19:35 CEST 2022

Kære musiklisten

Jeg har huset fuldt af dejlige damer. Den ene af dem er endda min kone. 😊

Og jeg kunne godt tænke mig at optage en god dansk sang med disse 2.

Vores seneste sang var santa Lucia og den blev sådan nogenlunde.

Men har I nogle gode idéer til en sang eller 2?

Katja vil gerne synge Du kom med alt det der var dig.

Rikke vil gerne synge ingen er så tryg i fare, eller nu titte til hinanden.

Men har I noget andet måske knap så højtidsstemt som vi kunne prøve så kom endelig med det.

Mvh. Brian