[Musiklisten] Hjælp

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tor Nov 17 01:13:35 CET 2022

Hejsa Morten.

Jeg kan sige, at de Danske "Damer/Kvinder" kom i simmifinalen da de vant med
cifferene 31 -- 29 over Norge.

Så det er da helt fantastisk.

Nåh, men jeg håber ikke at Heidi Madsen bliver alt for sur over "Spørgsmål
og Svar på denne liste"

Da det jo retterlig høre til på Sportslisten, eller i nødsfald Teknikfritid,

Men du skal ikke tage det som nogen sur opstød her fra, men prøv at huske
det fremover.

De aller bedste hilsner her fra.

Hans Mikkelsen.