[Musiklisten] Invitation til musikeraften på torsdag.

Brian Olesen brian at blindkom.dk
Man Jan 9 16:37:36 CET 2023

Kære musikvenner

Nu er der så meget spændende nyt jeg har fået op under neglene, at jeg har
lyst til at dele det med jer.

Der er denne hersens smarte digitalmixer fra Midas mr 18 og så er der en
programsuite kaldet Band in a Box 2023 Ultrapack.

Her udover vil jeg også slå et slag for nogle lækre hovedtelefoner fra
Austrian Audio.

Vi når sikkert det hele igennem på et par timer og så kan vi jo vanen tro
udveksle erfaringer som vi plejer. Kun Sammen bliver vi stærkere.

Tid og sted:
Torsdag d. 12. januar kl. 19:00 via TeamTalk på Blindkom.

Nu regner jeg med, at efter jeg har fået den nye mixer bliver jeg i stand
til at sende på en måde, så I ikke længere hører jer selv som en del af
mixet.

På glædeligt gensyn på torsdag.

Mange hilsner

Brian