[Musiklisten] En gammel Refsnæssang?

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tir Jan 17 00:33:30 CET 2023

Hejsa.
Hmm, mon ikke der kan være etager på sådan en stol?
Men åh, så er der jo et problem, om dæk og hvad vi nu kan finde på, så siger overvægt eller kun en af gangen og meget helst lav vægt.
det kunne jo være, at stoleben og hjul ikke kan holde til det, men verst er det måske med lejrne i hjulene, de kunne måske også finde på at skrige højt. 😊😊😊

Nåh! men faktisk lidt underlig, at du Heidi, ikke lavede det som en link til Dropboks til din første mail i tråden, da det burde kunne laves fra din eksterne disk eler hvor du nu har den gemt.
Det skulle da ikke kunne volde problemer.
MVH.
Hans Mikkelsen.