[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode Til og fra. 4 til 6 april

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Lør Apr 3 18:55:32 CEST 2021

Hej.
Her er så lidt boldt, som i kan se på, i nogle få dage i den her omgang, så rigtig god fornøjelse med de her kampe.
Når jeg ser nyt, skal jeg nok bringe det her på listen, så i kan føle jer rimelig opdateret omkring fodbolden.
i ønskes en dejlig lækker Påske her fra.
Hans Mikkelsen.

-----
Fra af Allan Fohlmann ----- Sendt: 2. april 2021 18:04 fohlmann at stofanet.dk Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode Fra og Til d. 4. og 6 April.

Søndag 4. april
13:00 HB Køge – Viborg FF 1. Division TV3 Sport
16:00 AC Horsens – OB 3F Superliga TV3 Sport
18:05 FC Nordsjælland – AGF 3F Superliga TV3 Sport Mandag

5. april
14:00 AaB – SønderjyskE 3F Superliga Eurosport 2
16:00 FC København – Randers FC 3F Superliga Canal 9
18:00 FC Midtjylland – Brøndby IF 3F Superliga 3+ Tirsdag

6. april
18:30 Lyngby – Vejle Boldklub 3F Superliga V3 Sport Onsdag 7. april Torsdag 8. april
16:30 FC Midtjylland – SønderjyskE Sydbank Pokalen DR1
19:00 AGF – Randers FC Sydbank Pokalen