[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode fra d 30 april til og med D. 3 Maj

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tor Apr 29 21:03:29 CEST 2021

Hej.
Her er så lidt boldt til og med på mandag, og altså bededags ferien over, tror jeg det må være,og jeg håber i må hyge jer med det og få gode lune hveder i et par dage.
Med mange venlige hilsner fra.
Hans Mikkelsen.

----- Fra af Allan Fohlmann ----- Sendt: 29. april 2021 20:13 fohlmann at stofanet.dk Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Fredag 30. april
16:00 AC Horsens – Vejle Boldklub 3F Superliga TV3 Sport
18:05 AaB – Lyngby 3F Superliga TV3 Sport

Søndag 2. maj
14:00 SønderjyskE – OB 3F Superliga Eurosport 2
16:00 Randers FC – Brøndby IF 3F Superliga Canal 9
18:00 FC Midtjylland – FC Nordsjælland 3F Superliga TV3 Sport

Mandag 3. maj
19:00 FC København – AGF 3F Superliga 3+