[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tor Jul 15 18:29:26 CEST 2021

Hej på listen.
Her er så igen boldt, men det er så ren Dansk, så rigtig god fornøjelse med de her kampe,
det er jo starten til alt det danske fodbold.
MVH.
Hans Mikkelsen.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 15. juli 2021 17:53  fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>

Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Lige nu er der Tour de France, og lige om lidt er der OL, men bare rolig: jeg skal nok holde jer opdateret med Superligaen, også selvom jeg følger med i mange andre sportsgrene. Man kan sige at 2021 blev det som 2020 ikke blev, og jeg nyder det!

Fredag 16. juli

19:00 FC Midtjylland – OB 3F Superliga TV3 Sport

Søndag 18. juli

14:00 FC Nordsjælland – Viborg FF 3F Superliga TV3 Sport
14:00 Vejle Boldklub – Randers FC 3F Superliga     Eurosport 2
16:00 FC København – AaB 3F Superliga Canal 9
19:00 AGF – Brøndby IF 3F Superliga 3+

Mandag 19. juli

19:00 Silkeborg – SønderjyskE 3F Superliga TV3 Sport