[Sportslisten] DKs kampe ved EM

brian at blindkom.dk brian at blindkom.dk
Fre Jun 4 23:23:31 CEST 2021

Hej Hans

Tusind tak! 😊

Brian

Fra: Sport <sport-bounces at blindkom.dk> På vegne af Hans Mikkelsen via Sport
Sendt: 4. juni 2021 23:19
Til: 'Tja som navnet antyder handler denne liste om hele sportsområdet, lige fra para-idræt til hvad der kommer af udsendelser i tv og alt andet der relaterer sig til sportens verden.' <sport at blindkom.dk>
Cc: Hans Mikkelsen <hansmikkelsen at stofanet.dk>
Emne: Re: [Sportslisten] DKs kampe ved EM

hejsa brian.
Jeg ved ikke rigtig, men du har åbenbart ikke lige set alt det, som jeg har sendt på listen,
men så ok da, du får lige kampprogrammet her igen,
men det er så uden tid, men med datoerne, der er heller ikke noget om tvkanaler som det sendes på,
de ting vil komme løbende, og når det er blevet tilgængelig, og når den gode gamle Fohlmann sender det ud. :-)
God weekend til alle på listen.

Emne: Kampoversigt for EM, indledende runder.

Kampprogram, kampe i kronologisk orden.

Der er ikke sat TV-kanaler på alle kampene endnu, så I må nøjes med dette indtil videre. Jeg skal nok vende tilbage med flere oplysninger, efterhånden som de bliver mere stabile.

1. Runde

11.06.2021

21:00

Tyrkiet – Italien