[Sportslisten] Kampe med danske hold i TV i den kommende periode D. 24 maj

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Søn Maj 23 14:19:09 CEST 2021

Hej på listen.
Sådan ud fra det jeg kan se i det fra Allan Fohlmann, så må det være det sidste i denne omgang af Superligaen.
Så jeg håber i følger de kampe i har interesse i, og at det må de hold i er mest interesseret i godt.

God Pinse og fodbold interesse.

Fra af Allan Fohlmann Sendt: 23. maj 2021 11:33 fohlmann at stofanet.dk <mailto:fohlmann at stofanet.dk>  Emne: Kampe med danske hold i TV i den kommende periode.

Så slutter den almindelige del af Superligaen, og i år er der heldigvis spænding til det sidste, god kamp i morgen.

Mandag 24. maj

14:00 SønderjyskE – AaB 3F Superliga TV3 Sport

14:00 Vejle Boldklub – Lyngby 3F Superliga Eurosport 2

14:00 OB – AC Horsens 3F Superliga TV3 MAX

17:00 Brøndby IF – FC Nordsjælland 3F Superliga 3+

17:00 FC Midtjylland – AGF 3F Superliga Canal 9

17:00 Randers FC – FC København 3F Superliga TV3 Sport