[Applelisten] Min iPhone SE er gået helt død.

Brian hovmand Olesen brian at blindkom.dk
Tor Jan 12 22:29:31 CET 2023

Hej henrik

Bruger du skærmtæppe? Det  kan nemlig være forklaringen på, at skærmen er
sort.

Har du prøvet at trykke 3 gange på home, vente et øjeblik og så trykke 3
gange på home igen for at starte VoiceOver?

Har du også prøvet at svirpe med en finger og så næsten samtidig skrue op
for volumen på siden af telefonen?

Det var lige de par hint jeg kunne komme i tanke om.

Brian