[Applelisten] Min iPhone SE er gået helt død.

Heidi Madsen balihund at gmail.com
Tor Jan 12 23:04:05 CET 2023

Hej Henrik.
Der var en på Mobillisten på Blindsigt der havde samme problem forleden dag.
OG det var samme iPhone-model.
Hun prøvede også alle de gængse måder til at forsøge at få liv i dyret igen med Vo.
Men da hun havde ladet den stå til opladning natten over, så virkede den på mirakuløs vis igen.
Så prøv det.
Hilsen Heidi.