[Pc-listen] hvordan laver man en fælles indbakke i Outlook

Anders Boholdt-Petersen anders at boholdt-petersen.dk
Tir Feb 16 19:02:04 CET 2021

Hej Brian

Jeg har haft held med at lave postregler i Outlook hvor jeg benytter IMAP
som mailkonto, der afspiller en lydfil når jeg åbner den pågældende
mailkonto i Outlook. Når Outlook lister e-mails ved hjælp af IMAP
præsenteres hver mailkonto jo som en separat mailkonto i din mappeliste. Om
det vil fungere med regler for sortering af meddelelser ved jeg desværre
ikke. Som regel siger man, at postregler ikke vil fungere på IMAP - men som
sagt kan jeg få regler for afspilning af lyde til at fungere.

Jeg vedhæfter vejledningen i forhold til dette trick, som jeg selv har
lavet.

I skrivende stund benytter jeg afspilning af lydfiler i Outlook 365 (2016),
så tricket fungerer stadig, selv om jeg oprindeligt har lavet vejlednignen
til Outlook 2013.

Mvh Anders