[Pc-listen] Sprog og stavekontrol

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Tor Maj 6 19:42:41 CEST 2021

Hej Morten.
Den her med stavekontrold, det er ikke noget du har gjort forkert, da du
opgraderede til Jaws 2021
det er noget der sker automatisk ved opgraderingen, men jeg kan ikke give
dig råd i, hvordan du får den væk,  men det vil jeg håbe en eler anden på
listen kan.
Jeg har fået det slået fra, da det var irriterende for mig at have den på.
Mange venlige hilsner fra.
Hans Mikkelsen.