[Pc-listen] Nogle fif til hvordan man bruger Messenger!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Man Maj 10 17:54:29 CEST 2021

Kære Pcbrugere! Kan I pcbrugere give en opskrift på, hvorledes man får det
fulde udbytte af messenger, når man skriver på en computer? Jeg bruger Nvda,
Google Chrome og Mosilla Firefox? Jeg oplever at når jeg læser beskeder på
Messenger bliver fokus pludselig slået til og jeg bliver så nødt til at
trykke på escape. Hvordan søger man på en bestemt person man vil skrive til?
Jeg bruger en bærbar computer. På forhånd tak. Mvh. Kurt.