[Pc-listen] Et underligt problem med Messenger!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Tir Maj 11 18:31:12 CEST 2021

                             Kære Computerbrugere! Når jeg er på facebook
skal jeg ikke skrive brugernavn og adgangskode, men når jeg er på messenger
skal jeg skrive adgangskode, hvilket volder mig problemer. Jeg bruger kun
messenger, når jeg skal skrive private beskeder. Det kan man jo ikke længere
inde på facebook. Jeg bruger mobilversionen af facebook. Hvordan løser jeg
problemet med messenger? På forhånd tak. Det er når jeg bruger Google
Chrome, jeg oplever problemet. Mvh. Kurt Mose.