[Pc-listen] Musicbee - en medieafspiller, jeg har fået anbefalet!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Lør Maj 29 17:43:35 CEST 2021

Kære Audiobrugere! Jeg har efterlyst medieafspillere, som kan afspille
musikalbums uden at lave ophold mellem de enkelte tracks hvor der ikke er
ophold. Den egenskab har vlc-player ikke. Jeg blev anbefalet en
medieafspiller som hedder Musicbee. Er det en gratis medieafspiller og er
den nem at bruge for blinde og svagtsynede? Jeg bruger Nvda. På forhånd tak.
Mvh. Kurt Mose.

Jeg ved ikke hvilket link der er det bedste at anvende for downloadning af
Musicbee.

https://getmusicbee.com/

https://www.altomdata.dk/10-gratis-programmer-du-ikke-kan-undvaere/11/