[Pc-listen] Er disse programmer skadelige for min computer?!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Man Maj 31 22:17:57 CEST 2021

Kære Computerbrugere! Efter jeg havde installeret en medieafspiller på min
computer har jeg mange problemer. Jeg kunne ikke sende mails og jeg kunne
ikke søge på nettet med Mosilla Firefox og Google Chrome. Ved at gå ind i
programmer og funktioner fandt jeg for mig følgende ukendte programmer
Tarbwindows, Hotshield og Opra Stable Da jeg fjernede de førstnævnte
programmer var mine problemer løst. Hvad er disse tre programmer beregnet
til? Er det en dum ide at fjerne opera Stable? På forhånd tak. Mvh. Kurt.