[Pc-listen] Gratis tiltag fra Olesen Musik og Undervisning.docx

brian at blindkom.dk brian at blindkom.dk
Lør Okt 9 16:38:49 CEST 2021

Hejsa

For at fremme kendskabet til min virksomhed, som blandt andet forestår undervisning af blind talebrugere vil der i den følgende tid blide udgivet nogle inspirerende podcasts. Disse er gratis og skal tjene til inspiration til at få jer til at købe noget undervisning eller noget support. 😊

Jeg har længe ment, at Android på mange måder langt overgår Apple og iOS i såvel tilgængelighed som titlen. Så let er det.

Her kigger vi lidt på og sammenligner brugervenligheden i helt dagligdags apps og funktioner på en smartphone.

Udgivelsesdatoen ligger ikke helt fast, men du kan forvente, at den første episode er klar i slutningen af denne måned.

På genhør.

Mvh. Brian

www.blindtek.dk <http://www.blindtek.dk>

P.S. Siden er såå meget under opbygning og der er lang vej igen. 😊 Men jeg synes det er betydelig sjovere at arbejde med mennesker og IT end det er at lave hjemmeside.