[Pc-listen] podcatcher!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Ons Okt 13 22:15:20 CEST 2021

Kære Pcbrugere! Da vi kunne bruge browseren Internet Eksplorer kunne vi inde
på Danmarks Radios hjemmeside aktivere rss Feeds og lave xmlfiler om til
mp3filer. Det kan vist overhovedet ikke lade sig gøre med browsere som
Mozilla Firefox eller Google Chrome. Jeg har lige talt med en særdeles
erfarn computerbruger og han nævnte et program, som hedder: ”Podcatcher”
Hvad kan dette program, er det gratis og er det nemt at anvende? Jeg bruger
Nvda den nyeste version. På forhånd tak. Mvh. Kurt.