[Pc-listen] Man skal ikke undervurdere Firefox

Brian Olesen brian at blindkom.dk
Tir Aug 2 09:18:25 CEST 2022

Hejsa

Det er med glæde, at jeg ser Firefox blive opdateret igen allerede efter ca. en uge.

I tests på store hjemmesider er det min oplevelse, at Firefox loader sider langt hurtigere end selv Google Chrome og jeg oplever også, at nogle sider virker en anelse mere tilgængelige når de vises i Firefox.

Det eneste sted, hvor jeg synes den halter en smule er i deres videoplayer.

Men jeg vil klart anbefale at have den i baghånden, i en snæver vending. 😊

Vi har jo også en mand ansat hos Mozilla, der selv er blind. Det hjælper bestemt også på det.