[Pc-listen] problemer med Messenger i browser

Brian Olesen brian at blindkom.dk
Tir Aug 2 17:29:27 CEST 2022

Hejsa

Oplever I også, at den webside messenger genererer er meget svingende for
tiden?

Somme tider når jeg åbner min genvej til messenger.com vises kun den sidste
samtale og jeg kan ikke som tidligere søge efter ”læst”, eller navnet på
personen jeg vil chatte med fra min historik.

Jeg har ofte mange samtaler i gang, så dette er ret frustrerende. Deres app
fra microsoft store er næsten god nok, men her tager det en hel krig, at
komme rundt mellem de mange mennesker man skriver sammen med.

Nogle gode fif modtages meget gerne.