[Pc-listen] En mappe på min eksterne harddisk, som har skiftet navn og placering!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Man Aug 29 09:56:13 CEST 2022

Kære Pcbrugere! I den senere tid har jeg oplevet at en mappe har ændret navn
og placering. Når jeg går ind i mappen og vil ud af den ved at trykke på
backspace får jeg beskeden, at filen er fejlplaceret og ikke fundet. Hvordan
får jeg løst problemet? Jeg har flere gange forsøgt at finde fejl i
filsystenet og reparerer filerne, men det har ikke hjulpet. Mappen hed før
satiremappen, men nu hedder den dir 000000 92 chk. På forhånd tak. Mvh.
Kurt.