[Pc-listen] Mappe, som har ændret navn og placering!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Man Aug 29 10:03:02 CEST 2022

Kære Pcbrugere! På min eksterne harddiskhar en mappe ændret navn og
placering. Før hed mappen: ”Satiremappen”, men nu hedder den: ”Dir00000092
chk”. Jeg har lagt afsnit af rytteriet i mappen, men når jeg vil ud af
mappen og trykker på backspace får jeg følgende besked at mappen ikke er
tilgængelig og placeringen er forkert Not Found siger Nvda. Jeg har forsøgt
at reparere og finde fejl i filsystemet, men uden held. Hvad gør jeg? På
forhånd tak. Mvh. Kurt.