[Pc-listen] Eksperimentering med Windows Media Player!

Kurt Mose kurtmose at webspeed.dk
Tir Jul 5 16:31:31 CEST 2022

Kære Pclisten! I den senere tid har jeg undersøgt hvilke muligheder der er i
Windows Media Player for at ændre på afspilningen. Jeg har fundet et punkt
som hedder Wow Effekter og noget med glidning og udjævning af lyden. Desuden
har jeg også været inde i Equalizeren, hvor man også kan ændre på
afspilningen. Har I erfaringer med den slags og bruger I Udjævning af lyd og
Srs Wow Effekter? Kan I give nogle fif om hvordan man bruger den slags? Jeg
kan ikke umiddelbart høre megen forskel når jeg har været inde i glidende
udjævning af lyden. På forhånd tak. Mvh. Kurt.