[Pc-listen] et problem med pdf-filer på computer?

Brian Hovmand Olesen brian at blindkom.dk
Ons Aug 30 15:44:11 CEST 2023

Hejsa

Flere af jer har sikkert set dette her problem før, men har muligvis valgt
at leve med det.

Nogle pdf-filer ser ud som om de mangler mellemrum. Altså at ord står som om
de hænger sammen og der ikke er mellemrum imellem dem.

Det sker bare ikke, hvis man læser samme fil på en telefon.

Har I en forklaring eller endnu bedre en løsning på dette?

Det skal siges, at for nemheds skyld læser jeg filen i Firefox.

Jeg har aldrig rigtig fået adobe Reader dc eller hvad de nu kalder den for
øjeblikket til at virke.