[Pc-listen] et problem med pdf-filer på computer?

Brian Hovmand Olesen brian at blindkom.dk
Ons Aug 30 16:52:45 CEST 2023

Hejsa

Ah jeg har sandsynligvis selv fundet svaret.

Jeg brugte Firefox som pdf-fremviser, men det er åbenbart den, som når der er et fysisk linjeskift i filen bare klasker ordene sammen og det ser jo ikke så godt ud. Så nu tester jeg, om Google opfører sig lidt pænere på dette felt.

Så selvom jeg er stor fan af Firefox på stort set alle andre områder må jeg desværre rapportere til dem, at de lige skal slappe lidt af med deres ombrydning af pdf-filer. 😊

Rigtig god dag til alle.

Mvh. Brian