[Politik] støjbergs dom

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Man Dec 13 18:12:03 CET 2021

Hej.

Tja, de tres dages fængsel kan jeg sagtens gå med til at hun får.

Problemet er nok mere det at hun ikke har haft alle over på borgen med i
det, hun havde gang i den gang.

Ja Brian. Det er helt forkert, at hvad du så end siger de hedder, ikke skal
giftes med nogen under de 15 år, for det er altså ikke rimelig.

Når man er indvandre til dette land og nok også andre lande, så må man
underlægge sig de love og regler der er, i det land man har valgt at bosætte
sig i.

Det er jo nok også derfor vi har det problem med dem som har eller ikke har
støttet ISS i de lande de har været i,

hvor kvinderne åbenbart ikke er regnet for andet end en fødemaskine, det er
i altfald ligesom der jeg ser og høre det føre hen.

Det kan du jo næsten se ud fra dem der er kommet til DK, af de kvinder der
har XXX antal børn, hvor deres fædrere er dræbt eller hvad der nu er sket
med dem,

de har jo som jeg har læst det,

jo taget deres "Koner" med under tvang, og nok nærmest fået dem til at stå
til rådighed i "xxxx" så der bare skulle kunne komme flere genrationer at
tja, hvad du nu vil kalde dem.

MVH.

Hans Mikkelsen.