[Politik] Sikke en valg-gyser

Hans Mikkelsen hansmikkelsen at stofanet.dk
Ons Nov 2 17:30:58 CET 2022

Hej Brian.

Ja det var en virklig gyser, og det er jo da ikke så sjovt at se, at der bliver flyttet så meget rund på diverse Mandater.

Tja, jeg ved virklig ikke om det får nogen indflydelse, men åbenbart ikke, selvom man skulle dtro at det ville det.

Men der skal jo nok en del flere stemmer til, hvis det skal have rigtig meget at sige.

🤣

Men lad os nu se  hvad de kloge finder på.