[Sexlisten] Hævnen er sød

sexlisten at blindkom.dk sexlisten at blindkom.dk
Tor Dec 23 22:37:50 CET 2021

Heiia.

Tja, det er jo et godt spø' mål om den er det?

Hun fik da så det ga' nok i diverse .... men det var vel at vente.

Gode pule hilsner.

K.H.

Miller.

Hævnen er sød

Sexwriter.dk

Skrevet af: Digitalo

Kategori:

Gang Bang:

Utroskab:

Analsex:

onani:

  _____

Det sjove ved at have været gift i fire år, er, at man tror man kender sin
mand. Det gjorde jeg i hvert fald. Men en dag havde jeg glemt mine
læsebriller hjemme på kommoden ved siden af sengen og var nødt til at bruge
min frokost for at køre hjem efter dem. På den tid af dagen var det normalt
at min mand ville være på job, som ejendomsmægler, så jeg parkerede min bil
foran huset og gik ind ad hoveddøren.

Havde jeg åbnet garagedøren ville jeg have set Viktors bil og vidst han
stadig var hjemme. Men det gjorde jeg som sagt ikke og gik direkte ovenpå og
åbnede døren og gik helt i stå. For der på sengen lå min mand helt nøgen
mens han kneppede den lille Kirsten henne fra sit arbejde. Den samme Kirsten
som havde introduceret mig for Viktor for snart 6 år siden! De havde sex for
fulde gardiner og den stakkels seng lød som om den gerne ville have fred.
Kirsten havde slynget sine korte (behårede) ben omkring livet på min mand
mens denne bankede sin pik i mål stød efter stød.

De var så tændte, at de slet ikke havde hørt mig komme op ad trappen. Begge
lå de med lukkede øjne og åbenstående mund og æggede hinanden med små støn.
Jeg kunne knap trække vejret, så vred var jeg. Men jeg var samtidig totalt
lammet af chokket. Dog ikke mere end jeg fik hevet noget luft ned i mine
forpinte lunger.

Helt ude af karakter gik jeg over til kommoden og mens jeg tog mine briller
sagde jeg:" Vær nu flink og rede sengen når I er færdige!" Begge var ved at
få hjertestop da de slog deres øjne op og stirrede vantro på mig. De kastede
sig fra hinanden mens jeg stille og roligt gik ned ad trappen, satte mig ind
i bilen og lavede hjulspind ad helvede til.

Først et par kilometer væk gik det op for mig at jeg ikke sad og græd, jeg
var bare vred som aldrig før. Hvordan kunne han gøre det mod mig? Min mand
havde sex med en anden kvinde i vores seng. Jo mere jeg tænkte over det, jo
mere vred blev jeg. Jeg kørte ind på parkeringspladsen foran en burgerbar og
fandt skælvende min mobil frem, ringede til mit arbejde og sagde jeg ikke
kom resten af dagen. Jeg var blevet syg, hvilket jo ikke var helt løgn.

Faktisk var jeg syg af den løgn om at jeg var lykkelig gift. Jeg troede
virkelig Viktor og jeg havde haft et godt sexliv, jeg troede jeg gjorde ham
lykkelig. Spiritus! Den tanke slog ned som et lyn fra en klar himmel. En
drink ville gøre underværker og tanken om at drikke mig fra sans og samling
var lige sagen. Jeg kunne også være gået ind på burgerbaren som med store
skilte gjorde opmærksom på de havde et uimodståeligt tilbud, men fed mad har
sgu aldrig gjort, at nogen kan glemme noget som helst.

Det gik op for mig, at jeg aldrig havde været i en bar før uden at have
nogen med. Men her sad jeg i min bil mens solen stod højest på himmelen. Et
skilt ude foran fortalte, at her lå The Hot House og det måtte da være
stedet hvor jeg gik ind. Efter at have parkeret bilen gik jeg ind og det
stille mørke rum ramte mig med lugten af øl og gammel sved. Med små skridt
gik jeg hen til baren og en midaldrende skaldet mand med en slange
tatovering på halsen spurgte hvad jeg ville have. Ikke så mange dikkedarer,
det kunne jeg lide.

Mens han fandt glas og flasker frem fortalte han sit navn men jeg var sikker
på jeg ikke ville kunne huske det alligevel. Af ren høflighed gav jeg ham
mit navn uden at tænke over det. Hvorfor skulle jeg? Vi var begge fremmede
overfor hinanden og skulle ikke stå til ansvar.

Den første gin og tonic smagte som den slags nu gør når man bunder glasset i
et hug, men den næste gjorde underværker. Det var lige hvad jeg havde behov
for. Mens jeg lod den finde hvile i maven og sprede sin lykke i min ømme
krop, bestilte jeg den tredje og kiggede mig omkring i det sparsomme lys.

Foruden mig og bartenderen sad der en gammel mand med en imponerende ølvom
og sendte kærlige blikke ned i det halvtomme glas. En meget rynket lille
dame sad i et hjørne og viste fotos af sig selv til en anden veninde, som om
de ikke havde set hinanden i lang tid. Bartenderen kom tilbage og sagde:
"Sådan lille dame, jeg har gjort den lidt ekstra stærk så du kan glemme det
der gør dig ondt."

Jeg kiggede på ham og ville vide hvad han mente med det. Han tog sit
viskestykke og tørrede et par glas mens han kiggede på mig et øjeblik. Så
sagde han, at kvinder der så godt ud som jeg aldrig ville sætte deres små
fødder på et sted som dette. Heller ikke sammen med andre. Desuden kunne han
godt se jeg ikke var en luder da jeg var klædt som en forretningskvinde. Så
ville han vide om jeg havde mistet jobbet eller noget. Jeg kiggede tilbage
på ham mens jeg vendte og drejede mit glas.

Så drak jeg det halve af det og jo, den var en del stærkere end de andre jeg
havde fået. Hold da op."Nej, det er sgu værre. Jeg har lige fanget min mand
i vores seng med en anden kvinde." Han stoppede med at tørre glas og lænede
sig frem og jeg kunne se hans blodskudte øjne. "Ved du hvad skatter, du har
behov for de der drinks, du behøver ikke betale eller noget. Bare slap af og
læg det bag dig. En mand der er så dum, at have et sidespring med en kone så
smuk som dig er sgu godt skør!" Jeg kiggede tilbage og sagde at han havde
ret. Og at den mær skal komme til at betale for det.

Han rakte under baren, hev en flaske et eller andet op og sagde at, det
ville han skåle på. Vi bundede begge vores glas og smækkede dem i bordpladen
på samme tid. Dernæst sagde han noget der fik mig til at lytte. Måske var
det ikke så meget hende som det var min mand der skulle have sig en
lærestreg. Det var jo trods alt ham der havde taget hende mæren med hjem og
ikke omvendt. Mens han talte serverede han et par glas til os begge og da
jeg havde bundet det fjerde glas på under en halv time var jeg blevet enig
med mig selv om at finde en straf til min kære mand, det dumme
utaknemmelige, åndssvage, imbecile skvat.

Han skulle føle den smerte jeg havde følt. “Men Peter, (det hed bartenderen)
du har fuldstændig ret. Jeg har besluttet mig for at give ham en straf. Men
fortæl mig hvad jeg skal gøre, jeg mener, du er en mand og hvad ville gøre
mest ondt på dig. Fortæl mig det og vær nu ærlig, vil du ikke?"

Peter kiggede på mig og hans ord brændte sig ind i min hukommelse som syre.
"Tja Linda, (det er så mit navn i fald du er i tvivl) det der ville gøre
mest ondt på mig ville nok være, at min kone gik ud og havde sex med en
anden mand. Og dog, det skulle nok være med en hel masse mænd og så komme
hjem og prale med hvor meget bedre de er end din mand. Det ville især gøre
ondt på ham at høre hvor mange gange du har fået en orgasme med en fremmed
mand og især, at han ikke på noget tidspunkt har kunnet give dig bare det
halve af følelsen. Det ville nok være det der ville gøre mest ondt på mig."

Jeg kiggede på ham og så hans læber bevæge sig mens han snakkede. Jeg blev
ved at spørge mig selv om jeg virkelig ville straffe min mand på den måde.
Kunne jeg få mig selv til det? Jeg tror Peter kunne mærke min skepsis, for
nu spurgte han om jeg vidste hvor mange gange han havde kneppet den der mær
til Kirsten? Var det første gang de var sammen og var det første gang de
blev opdaget? Det kunne jo godt være de havde gjort det i månedsvis, hvis
ikke flere år! De ord gik rent ind og fik tavlen med tvivl ryddet.

Jeg kiggede på ham og hev vejret ned i lungerne. "Jamen du har sgu ret. Jeg
vil betale ham tilbage med samme mønt, fortæl mig hvordan, det lyder som om
du ved hvad jeg skal gøre. Jeg vil gerne betale dig for at hjælpe mig. Jeg
har aldrig gjort den slags før." Peter smilede tilbage og et kort øjeblik
var han min allerbedste ven i hele den forvredne verden jeg sad i.

"Okay, jeg skal nok hjælpe dig og jo, jeg har en slags plan. For det første
er det ikke nok du bare fortæller ham hvor meget du elsker at have sex med
en totalt fremmed. Han bliver nødt til at se dig blive kneppet af en fremmed
og han er nødt til at se hvor meget du nyder det. Vi bliver nok "nødt" til
at optage det på en skive som du kan tage med hjem. Den optagelse skal så
køre på fjernsynet når han kommer hjem fra arbejde." Jeg kiggede på ham og
var straks med på den plan. Peter fiskede en nøgle op fra lommen og pegede
op mod loftet. Han havde en lejlighed oppe på anden sal og der skulle jeg gå
op og vente på ham. Hans afløser ville komme ved to-tiden.

Jeg tog imod nøglen og på lidt usikre ben fik jeg trampet op på anden sal.
Hans lejlighed var lille og bestod af et kombineret soveværelse og stue med
en stor seng, et meget stort fjernsyn med dvd afspiller samt et lille køkken
og bad ved siden af. Jeg benyttede mig af det forbavsende rene toilet og
følte mig frisk igen. Dernæst gik jeg ind i stuen.

Der lå en stak dvd film i en rodet bunke og de var alle med porno. Jeg fik
tændt det enorme fjernsyn og satte en film på. Jeg ved godt det må lyde som
et meget beskyttet liv, men jeg havde aldrig set en pornofilm før. Jeg satte
mig på sengen og sad snart med mine øjne klistret til skærmen. Jeg så ting
jeg end aldrig havde hørt om. Jeg så en meget slank pige der først lå og
legede med sin fisse før hun fiskede en agurk frem og stak den begærligt op
i fissen. Jamen for pokker, en agurk? Da hun så også borede den op i
røvhullet var jeg ved at dåne. Hvordan fanden kunne hun?

Hjem kommer selvfølgelig hendes "kæreste" eller "mand" sammen med et par
kammesjukker og finder hende og straks smider de alle deres tøj og pigen
slikker pik på dem alle. De er alle godt udstyret, mere end min mand, og de
ender alle med at kneppe hende fra sans og samling. Jeg sad bare med åben
mund og gloede på skærmen.

Da Peter, du ved ham bartenderen, kommer ind i lejligheden ligger en mand på
gulvet, pigen sætter sig nedover hans pik og en anden mand kravler hen og
begynder at stikke sin endnu større pik op i røvhullet på pigen mens hendes
mand/kæreste tvinger sin pik ned i hendes hals. Alle tre opmuntrer den
slanke pige til at tage imod deres enorme pikke mens de puler løs. Havde det
været mig var jeg besvimet for længe siden.

Peter brød min koncentration, gav mig yderligere en gin og tonic og sagde:
“Se, det er sgu det jeg snakker om. Vi vil have din mand ser dig gøre den
slags, det vil drive ham til vanvid at vide du elsker pik fra fremmede mænd
lige så meget som pigen på filmen der. Kan du gøre det?"

Jeg kiggede på ham og rystede lidt på hovedet. Jeg hviskede at jeg ikke
vidste det. Med en mand måske nok, men med to endog tre, det kunne jeg nok
ikke. Jeg var sikker på at det ville være en for hård straf for min mand.
"Hvorfor kan jeg ikke bare kneppe med dig og så optager vi det og jeg viser
ham det?" På det her tidspunkt var jeg godt oppe at køre og var faktisk
meget mere liderlig end jeg længe havde været. Den måde Peter snakkede til
mig var vidunderlig fræk. På fjernsynet så jeg en pige have sex med meget
mere glæde og lidenskab end jeg nogensinde havde haft. Hvis det var skuespil
havde hun godt nok narret mig. På en måde overførte jeg det pigen gjorde til
mig selv og var vidunderlig påvirket.

Peter smilede og indrømmede at han mægtig gerne ville have sex med mig, og
for at bevise det pegede han på en bule i sine bukser. Kors, jeg blev
liderlig ved det syn. Så rejste han sig op og begyndte at finde ting og
sager frem. Han sagde han ikke havde meget tid for han skulle ned i baren
igen, men en lille hurtig en var okay. "Jeg er godt klar over du nok ikke
vil synes om det, men husk det kun er skuespil, vi lader som om og får ham
til at tro på det. Planen er, at få din mand til at tro dette er ægte og at
du er en liderlig tøjte som ikke kan få fremmed pik nok. Tror du, du kan
spille for ham på den måde?"

Jeg var liderlig og jo mere Peter vimsede rundt og snakkede om sex, jo mere
liderlig blev jeg. Han skulle bare ikke vide hvor liderlig jeg var. Jeg
ville ham til at tro jeg kun gik med til det her for at straffe min mand.
Han fik stillet et trebenet stativ op og sat et kamera fast med linsen mod
sengen hvor jeg sad. Peter forklarede, at man ville kunne se mig på sengen
mens jeg havde sex, men også at man kunne se filmen på det store TV. Peter
stillede sig op som var han instruktør på en sexfilm. Bulen i hans bukser
tiltalte mig.

Først skulle jeg gå udenfor døren og komme ind et sekund eller to senere. Så
skulle jeg finde en film og sætte den i afspilleren og begynde at klæde mig
af. Så skulle jeg lægge mig på sengen og lege lidt med mig selv for at komme
i den rette stemning. Han sagde jeg ville få et øjeblik for mig selv for han
skulle lige ned i baren efter noget. Så var det meningen han skulle komme
ind og lade som om han var en fremmed. Hvilket han teknisk set også var, så
det var nok ikke så svært.

Til at begynde med skulle jeg være meget skamfuld og derefter give ham en
dårlig forklaring på at jeg faktisk var i hans lejlighed og at jeg lå der på
hans seng. Så ville han komme over til mig og flytte mine hænder fra min
fisse og lægge sig på knæ og begynde at slikke mig mens jeg så filmen
færdig. Jeg skulle lade som jeg elskede det og at jeg ville tigge og bede om
lov til at slikke hans pik. Når han så opnåede klimaks og kom i munden på
mig (her skulle vi også lade som om) skulle jeg sige hvor meget jeg elsker
at slikke pik på en fremmed. Dernæst skulle jeg tigge ham om at kneppe mig
til jeg kom. Jeg skulle stønne om hvor meget større hans pik var i forhold
til min mands.

Når så han var i gang med at kneppe mig efter kunstens regler, skulle jeg
lade som om jeg fik tre, måske hele fire orgasmer og stønne hvor meget bedre
han var til at kneppe mig i forhold til min mand. I min halvfulde tilstand
lød det alt sammen som en god plan og jeg kunne ikke vente på at komme i
gang. Han startede kameraet og vi gik begge ud af døren. Knap var døren
lukket før han greb fat om mig og gav mig et mægtigt kys som jeg uden videre
gav igen på. Hvis ikke min fisse allerede var våd og særdeles villig, blev
den det nu.

"Husk, det er kun skuespil. Få din mand til at tro han kigger på dig som en
piksulten fisse der vil have sex hele tiden. Det skal sgu nok få din mand på
andre tanker og ikke kneppe med andre end dig. Nu gå du ind og leger med dig
selv i små 10-15 minutter, så kommer jeg tilbage og giver dig en hurtig,
saftig og beskidt omgang stiv pik.

Husk at få ham til at tro du er en liderlig tøjte, kan du gøre det?" Jeg
kiggede på ham og gav ham et mægtigt kys før jeg smilende lod ham vide, at
når vi var færdige ville han sgu for alvor tro jeg var vild med hans pik.
Endnu et saftigt kys og han smuttede ned ad trappen.

Jeg gik ind i "studiet", tændte det store TV og satte en ny film i
afspilleren. Så klædte jeg mig af mens filmen startede op. Denne film var
med en anden pige der til forskel fra den første jeg så havde en del mere
krop. Hun kunne til forveksling godt ligne mig på visse punkter, dog er min
bagdel ikke så stram at se på. Desværre. Denne kvinde havde hele fire mænd
med i sengen og jeg blev virkelig ophidset af det. Straks fandt jeg min våde
fisse og jeg havde fået hele to vidunderlige højdepunkter før ham
bartenderen dukkede op igen. Jeg var tæt på den tredje vidunderlige omgang
da han lukkede døren bag sig.

Nu var planen jo, at jeg skulle virke overrasket, men det var jeg faktisk.
Jeg var helt væk i den der liderlige film. "Åh nej, hvem er du?" For mig lød
det slet ikke indstuderet eller aftalt på forhånd men som den ægte vare.
Peter var straks "med" og svarede igen med at spørge tilbage om hvem fanden
jeg var og desuden var det sgu da hans lejlighed, hans seng, hans TV og hans
skide pornofilm.

Med bævende stemme fortalte jeg, at bartenderen havde givet mig nøglen og
sagt jeg godt måtte se lidt film. Mens han trådte nærmere flyttede hans blik
sig fra mit ansigt og ned ad min krop og stoppede ved mine spredte ben. Jeg
var jo trods alt nøgen!

Før jeg vidste af det lå han på knæ foran mig. "Jamen, lille dame dog, du er
jo totalt våd, jeg tror aldrig jeg set en så våd fisse før," og inden jeg
kunne nå at trække vejret mærkede jeg hans tunge direkte på min klit og mine
ben gav et spjæt. Det var mere frækt end jeg over hovedet havde forestillet
mig. Han slikkede og slikkede, det var så vildt at det begyndte at suse for
mine ører. Jeg greb fat i hans hår med begge hænder, og opdagede han faktisk
havde skæl, og trykkede hans ivrige ansigt helt ned i fissen.

Han sukkede og jeg elskede at mærke hans varme ånde. Lidt efter hev jeg hans
ansigt væk og sagde, som rigtigt var, og ikke kun for kameraets skyld, at
jeg aldrig er blevet slikket så vidunderligt, så vildt, så begærligt, så
liderligt af nogen i hele verden. Dernæst begyndte jeg at tigge om lov til
at gengælde tjenesten. Jeg tiggede og bad om lov til at slikke hans pik. Det
måtte jeg bare have lov til. Jeg lovede ham jeg var mægtig god til at slikke
pik. Peter smilede til mig og hans hage var dækket af mine safter.

"Jamen skatter dog, så du kunne godt tænke dig at slikke pik? Du kan måske
godt lide at slikke pik på totalt fremmede mænd?" Jeg kiggede tilbage på ham
og fortalte jeg var helt vild for at slikke pik på fremmede mænd. Jeg får
også et kick af at lade fremmede mænd kneppe mig fra sans og samling, så
ville han nu ikke bare lade mig få lidt pik for jeg var bare så forbandet
liderlig.

"Så rejs dig op fremmede, lad mig se din store pik, lad mig slikke din store
pik og fylde min villige mund med din fede sperm, jeg vil så gerne slikke
det hele i mig!"

Peter rejste sig op og smed sine bukser og dernæst sine underbukser. Med
vantro øjne så jeg på hans pik. Den var mindst dobbelt så tyk som min mands
og måske 10 cm længere! Han stillede sig op foran mig og begyndte at lege
med sin store pik og jeg havde svært ved at kigge væk fra det indbydende
pikhoved og blev en smule tør i halsen. Han smiler til mig og vil vide hvad
jeg tænker. Uden at slippe hans store pik af syne svarer jeg, at jeg aldrig
har set så stor en pik før. Den er meget større end den min mand har og
måske ville jeg ikke kunne klare så stor en pik. Det var ikke pral, det var
faktisk rigtigt og jeg elskede det faktum.

Han beroligede mig med at jeg snart ville tigge og bede om hver en stiv cm
og før han kunne nå at sige mere, havde jeg grebet fat om hans pik, åbnet
munden og begyndt at slikke på det vidunderlige pikhoved. Han sukkede
nærmest før han begyndte at grynte. Det var tydeligt at han også var oppe at
køre. I mit stille sind håbede jeg, at han ville holde et stykke tid før han
ville fylde min mund med sperm.

"Planen" havde været at jeg skulle lade som om jeg elskede det her, men det
glemte jeg alt om. Jeg var helt væk og ville så gerne vise denne fremmede,
denne bartender med skæl i nakken, at jeg ville gengælde al den glæde han
givet mig ved at slikke min fisse så vidunderligt som han havde gjort. Jeg
bearbejde hans pik hårdt og hurtigt; jeg elskede den pik og ville gerne give
ham et klimaks. Med min frie hånd legede jeg med min fisse der på det
nærmeste dryppede af saft. Jo mere jeg slikkede pik, jo mere gjorde han mig
opmærksom på hvor god en pikslikker jeg var og hvor svært det var for ham at
holde sig fra at fylde min mund med sin sperm.

Jo mere han blev opstemt, jo mere liderlig blev jeg. Da jeg mærkede hvordan
hans pik spændtes vidste jeg hvor det bar hen ad og gnubbede min fisse det
bedste jeg havde lært. Det var her vi skulle have "snydt" ifølge planen.
Hvordan ved jeg ikke, men måske mente han ikke jeg kunne lide smagen af
sperm. En kvinde af min type kan måske ikke lide det? Nå, men det kan jeg og
da han kom i munden på mig beholdt jeg det begærligt i munden og var dog en
smule overrasket over hvor meget der var af det. Så meget kunne min mand
ikke komme. Men han var jo også utro med hende den der mær.

Peter stønnede og gryntede og trak sig mens han fyldte min mund. Da han var
færdig slikkede jeg hans pikhoved for diverse safter og med hånden om roden
kiggede jeg op på ham med et smil og viste ham hvor fyldt min mund var før
jeg lydeligt sank det hele. Han kiggede med store øjne på mig før han med et
skævt smil sagde tak. Han havde aldrig mødt så god en pikslikker og han
havde ellers prøvet en del. Dernæst bad han om bare et enkelt minut til lige
at komme sig før han skulle kneppe mig.

Men det kunne jeg slet ikke vente på. "Jeg vil have din pik. Jeg er vild for
at blive kneppet af den, hører du? Din pik er den største, den smukkeste jeg
nogensinde har set. Din sperm åh din sperm, smagte så fantastisk, jeg
elskede det men nu må du bare kneppe mig. Se lige hvor våd min fisse er
efter den der store pik du har."

Det kan godt være jeg skulle snakke sådan for kameraets skyld men jeg gjorde
det så sandelig også for min egen skyld. Det var ikke for at gøre mig selv
mere liderlig for på det tidspunkt var jeg mere liderlige end jeg havde
været i de sidste fire år lagt sammen. Peter lagde sig på sengen og jeg
lagde mig ved siden af. Så bukkede jeg mig ind over ham og fiskede op i hans
dejlige pik og fyldte min mund igen. Den var knap så spændt men det fik jeg
hurtigt rettet op på. Nu kom jeg i tanke om det vi havde aftalt."Forresten,
jeg hedder Linda," sagde jeg. “Hej med dig, jeg hedder Peter og arbejder på
en bar. Er du gift?" Nu kørte det for os begge og til ære for "filmen"
fortalte jeg, at jeg da så afgjort var gift, men at min mand slet ikke kunne
hamle op med hans store pik. Den pik jeg så begærligt gned til live mens jeg
kyssede og slikkede det vidunderlige pikhoved.

Nu ved jeg ikke om man kan kalde en pik for smuk. Men denne pik havde en
fuldendt symmetri der med lethed kunne leve op til de mænd der var med i de
pornofilm jeg indtil nu havde set. Ikke at det var så mange men jeg syntes
alligevel jeg havde et godt grundlag for at kalde denne pik for smuk.

Nu håbede jeg bare hans store pik ikke kun var udstilling men kunne bruges
til at kneppe mig fra sans og samling, som en kvinde af min slags altid har
behov for. Det sagde jeg til ham og sørgede for at lægge så meget begær i
min stemme, at min mand ville flå sit allerede tynde hår af når han kom til
at se denne film. Peter smilede og beroligede mig.

"Skat, jeg vil kneppe dig så hårdt, så længe og så vildt at du vil tigge om
at jeg stopper". Nu var hans pik helt oppe igen og jeg fik en sær gysen ned
ad ryggen over dens imponerende størrelse. Men før den skulle kneppe min
sultne fisse måtte jeg lige slikke lidt mere på det spændte pikhoved der var
så smukt og liderligt.

Da jeg lidt efter slap den ud af munden var det mere af nød end tvang,
desuden var jeg ramt af lidt åndenød. Der er jo ikke hver dag jeg slikker
pik så ivrigt, men hold da op jeg kunne vænne mig til det. Han stod allerede
klar med en kondom og i et meget kort øjeblik var jeg ved at falde ud af
karakter. Men senere takkede jeg ham for at være så forudseende. Selvom
dette var en del af en slags hævn var der ingen grund til at lege med
helbredet.

Jeg vendte smilende ryggen til ham og bød min røv til for ham og løftede det
ene ben så kameraet havde frit syn. Jeg var sikker på at den bedste
oplevelse ville være at få hans voldsomme pik bagfra. Faktisk var jeg ikke
helt vild med tanken om at han skulle lægge sig ind over mig, han var trods
alt fremmed. Lidt endnu i hvert fald. Jeg smilede og var nervøs på samme
tid. Samtidig ventede jeg på smerten, for jeg mente nok jeg ville kunne
mærke hvor stor pikken ville føles. Den ville sgu flække mig i to.

Takket være de drivende safter gled den let op i mig. Det havde nu heller
ikke stoppet ham for han greb fat om min røv og nærmest både skubbede og
trak sig vej op i min kusse. Det kan nok være jeg gispede. Han var i bund i
løbet af nul komma fem og jeg var ved at dåne af liderlighed. Han blev i den
stilling og fik os vendt en smule så kameraet fik mest muligt med.

Dernæst lænede han sig ned over min ryg og hev fat i mine bryster og
krammede så hårdt at jeg ømmede mig. Så bed han mig i nakken og det hele var
glemt. Peter sukkede i mit øre og sagde, at jeg virkelig måtte være liderlig
efter hans pik. "Det kan du bande på jeg er. Min satans mand har en pik der
til forveksling ligner min langfinger modsat din, der føles som en skide
hestepik!"

Det var også nu at jeg kom med en indrømmelse, en indrømmelse jeg aldrig
havde fortalt til nogen, end ikke min bedste veninde. Men min mands pik var
den første pik jeg nogensinde havde set og faktisk den eneste jeg nogensinde
har haft sex med. Det var en sørgelig ting at indrømme, men jeg gjorde det
for "åben skærm".

Peter gav sig virkelig nu og høvlede sin store pik op i mig mens han
stønnede i mit øre. Han arbejdede som en maskine og jeg lå bare og tog imod
det med kyshånd. Endelig fik jeg pik, en satans stor en og jeg elskede det.
Det var ikke skuespil da jeg fik den tredje orgasme og det var heller ikke
skuespil da jeg fortalte ham, en totalt fremmed, at jeg elskede hans store
pik. Jeg sagde det højt og jeg mente hvert et ord af det.
Han klaskede sin underkrop op mod min bagdel stød for stød med mere og mere
kraft og jeg vidste han snart ville være der. Vores sexlyde blev blandet med
de stønne lyde der kom fra filmen der kørte på det store tv i en sær
blanding. Men jeg tror nok jeg stønnede højest. Mine bryster svingede frem
og tilbage og klaskede mod hinanden i en herlig lyd og fornemmelse. Jeg var
selv tæt på endnu en orgasme og bad ham komme oppe i mig. Det tog ham et
minut eller to og da han gjorde, kom jeg selv lige på stedet.

Da han var færdig rullede han væk og pustede mens jeg selv var helt udkørt.
Men helt uhørt for mig satte jeg mig og fik hevet kondomet af, slog en knude
på og roste ham for den eventyrlige mængde sperm og greb fat i hans pik og
slikkede på den som om det ville løbe af mode i morgen. Faktisk lykkedes det
mig at slikke hans pik stiv igen men han bad mig lade være for det gjorde en
smule ondt.

Helt smadret lagde jeg mig ned i sengen. Peter rejste sig op og gik hen til
kameraet og slukkede for det. Så hentede han en ledning fra en skuffe og
satte det til det store fjernsyn. Faktisk så han vildt lækker ud som han gik
der nøgen med en smuk halvstiv pik der dryppede en smule præsperm fra tid
til anden. Så kiggede han på mig med et stort smil og ville vide om jeg
ville have en drink, så det fik jeg. Sammen sad vi kanten af sengen og ville
tjekke om filmen var så god som vi selv følte det var. Men et eller andet
måtte være gået galt for det eneste vi så var sne.

Jeg kiggede på ham og han var godt sur. Så begyndte han at skyde skylden på
alle de satans knapper sådan et apparat har, men holdt snart inde, for han
kunne godt høre at han lød dum. Jeg så på ham og sagde det var i orden, vi
kunne bare gøre det igen. "Det er sgu let nok for dig at sige, men for
fanden da, jeg har aldrig tømt mig så meget. Jeg er helt færdig, men ved du
hvad, nu gør jeg det hele klar igen og denne gang gør vi det sgu rigtigt.
Var det noget?"

Jeg tømte resten af mit glas og smilede til ham. “Okay, lad os bare sige vi
har haft en slags general prøve." Mens Peter gjorde kameraet klar og hev tøj
på gik jeg ud på toilettet for at tisse. Det trængte jeg faktisk til efter
alle de drinks jeg havde fået. Så stak han hovedet ud til mig og sagde han
lige gik ned i baren og ville komme tilbage om lidt. Det var vidunderligt
frækt at sidde helt nøgen på en fremmed mands toilet og se ham kigge på mens
jeg tissede. Det ville aldrig være sket havde det været sammen med min mand.
Det opdagede jeg nu og smilede ved mit frimodige nye jeg.

Da jeg havde tørret mig og nødtørftigt vasket mig mellem mine ben, gik jeg
ind og fandt en ny film frem af bunken. Denne var med en særdeles barmsvær
pige som havde sex med hele fem mænd. Pigen fik pik så det baskede i alle
sine tre huller og snart var hun dækket af så meget sperm at jeg næsten kom
på stedet. Jeg var virkelig oppe at køre over denne film og lå og legede med
min fisse og drømte det var mig der havde hed sex med fem mænd og alt sammen
på film så min satans mand kunne få se hvor meget jeg elsker pik.

Min fisse var våd som aldrig før da døren gik op og en stemme fortalte, at
bartenderen havde fortalt ham, at hvis han havde lyst til noget villig
fisse, skulle han bare gå op på anden sal. Jeg gik helt i stå. Jeg havde
forventet det var Peter, men foran mig stod en ung mand, ikke en dag over de
tyve. Han lukkede døren bag sig uden at fjerne sine øjne fra mig. Jeg var jo
også nøgen og mine bryster kan få selv en fuld buschauffør til at stoppe op.
Mens han kom hen til mig samlede jeg mine ben men da han lagde sig på knæ og
flyttede på mine hænder gav jeg ham alligevel adgang.

Jeg kiggede over på kameraet og for første gang så jeg den lille røde lampe
der blinkede. Jeg smilede og besluttede mig for at "spille" denne film til
ære for min mand. Snart mærkede jeg hans ivrige tunge på mit køn og gav mig
fuldstændig til denne fremmede. Mens han smagte på mig hev og trak jeg i
mine brystvorter så det var en fryd. Inden der var gået fem minutter kom jeg
i munden på den unge mand som labbede det i sig med velbehag. Han rejste sig
op og smed sine bukser og han var mindst lige så godt udrustet som Peter.
Det her skulle fandeme blive dejligt. Endnu en dejlig stor pik.

Han lagde sig mellem mine ben og i et snuptag var hans pik begravet til
roden i min fisse og nu var det mig der sukkede. Igen var min fisse fyldt
til bristepunktet og jeg elskede det. Tanken om kondom fik slet ikke tid og
bevidstheden om at jeg blev kneppet uden var vidunderlig fræk. Selvom det
var den traditionelle missionær stilling som jeg var så skide vant til med
min mand, var det netop den rette stilling med denne unge mand.

Den unge mand var god til det og jeg kom på stribe. Hans overkrop var dejlig
stærk og han var helt uden hår på brystet. Han var stærk, han var viril og
han gav mig lige det jeg havde behov for. Der er sgu noget særligt over en
stor pik. Jeg indrømmer jeg benyttede mig af hans spændstige krop. Jeg
overbefølte ham og elskede de seje muskler han havde i sine overarme. Det er
længe siden jeg har set og mærket en muskle på min mand. Han stønnede at han
ikke kunne mere og i stedet for at lade ham fylde min fisse med sin sperm
bad jeg ham gøre det i munden på mig.

Det gjorde ham helt vild og smut var han ude af mig og jeg fik lagt mig på
knæ og åbnede munden. Han kom og kom og klaskede mit ansigt til med så meget
sperm at jeg troede det var løgn. Mens de sidste dråber klaskede ned på min
ivrige tunge gik døren igen op og en ny mand kom ind.Manden trådte ind i
lejligheden mens den unge mand tømte sine fyldige nosser i ansigtet på mig.
Han stillede sig bare op og så på os uden at gøre noget. Den unge mand
stønnede det sidste sperm han havde og var helt stakåndet. Det var nu meget
forståligt for der var en del af det skal jeg hilse at sige. Mens jeg
slikkede sperm i mig stod den unge mand der bare og kunne ligesom ikke
bevæge sig.

"Ja, så kom dog væk, så jeg også kan få noget fisse for fanden da!"

Det var den nye mand der var blevet utålmodig da han trådte om bag mig og
jeg hørte lyden af en lynlås og så blev jeg taget direkte bagfra og jeg fik
ikke set hans pik. Men jeg lover dig, det føltes som en kævle. Til at
begynde troede jeg det var hans ene hånd han prøvede at banke op i mig. Men
da jeg mærkede begge hans hænder på mine hofter måtte det jo være hans pik.
Han kneppede hårdt, han kneppede dybt og jeg elskede hvert sekund af det.
Han bandede og svovlede som en anden havnearbejder mens han gennemkneppede
mig.

Imens stod den unge mand og klædte sig på ved siden af os og han så bare på
med store øjne. Det var sikkert også fedt for ham at se mig blive pulet
bagfra. Når bare han ikke stod i vejen for kameraet kunne han for min skyld
godt blive stående. Den unge mand kunne ikke blive enig med sig selv og
havde mens jeg blev kneppet hevet sine bukser ned og stod og gned sin pik i
takt med jeg blev taget. Selve pikhovedet var næsten helt rødt men det var
han skam også i ansigtet. Manden bag mig kom med nogle spydige bemærkninger
og måske fordi jeg var en smule svimmel fik jeg ikke fat i det han sagde.
Men den unge mand pakkede sin flotte pik væk og gik.

Jeg fik så hatten passede og stønnede dybt for hvert stød men fik ikke en
udløsning eller noget. Dertil var han for stor og hård ved mig. Men det
gjorde han så til gengæld skal jeg hilse og sige. Det føltes som en tsunami
af fed sperm og han blev ved at sige fuck, fuck!

Han trak sig ud og stillede sig hen foran mig og det var præcis en kævle der
havde kneppet mig. Peter havde en stor pik, den unge mand næsten i samme
størrelse men denne var mindst 5 cm længere og en del tykkere. Hans
forventning var vist, jeg slikkede ham ren og der var intet jeg hellere
ville og sikke en oplevelse. Hans pikhoved var stort, svampet og totalt for
vildt at slikke på og snart var den igen vidunderlig stiv. Den var så tyk,
at mine fingre ikke kunne mødes på den anden side. Jeg havde svært ved at
tro en pik kunne blive så vidunderlig enorm. Døren gik op men denne gang
holdt jeg ikke øje med hvem der kom ind for jeg ville lige smage lidt mere
på den store kævle af en pik. Igen blev jeg taget bagfra og med al den sperm
min fisse var fyldt med lød det slasket.

Jeg holdt mine øjne lukkede og nød hvert et stød min fisse fik. Det var det
rene himmerige. Efter små fem minutter trak han sig dog ud og jeg mærkede
noget vådt ramme mit røvhul. Jeg var for travlt optaget af at slikke på den
største pik jeg nogensinde havde set, og selvom lyden af en kondompakke
burde have lydt bekendt blev jeg alligevel overrasket, for før jeg vidste af
det satte manden bagved sin pik op mod mit røvhul og stødte til. Jeg prøvede
at vrikke lidt med bagdelen for at få hans pik ned i det rette hul men det
var som om den sad fast lige inden for røvhullet. Irriteret slap jeg den
tykke pik ud af munden med et smask. "Det er det forkerte hul. Kun i min
fisse, du må kun kneppe min fisse!" Men han klaskede mig hårdt på balden og
sagde jeg skulle holde kæft.

"Hold din kæft kælling, det er sgu det rigtige hul. Og du skal sgu bare tage
alt det du får!"

Igen pressede han på og en forfærdelig pine skød op gennem min ryg. Den
værste smerte jeg nogensinde har oplevet. Jeg skreg at han skulle stoppe,
jeg tiggede ham om at stoppe, jeg tryglede ham om at stoppe. Men det gjorde
han ikke. Dog bevægede han sig heller ikke og lod sit pikhoved blive hvor
det var. Den pik jeg lå og slikkede på og holdt så begærligt om med min hånd
var nu så stiv, så hård, at jeg under andre omstændigheder ville have elsket
med den i timevis. Men et kort sekund var jeg bange for, at han om lidt
ville være den der tog mig i røvhullet og det ville jeg ikke kunne klare.
Liderlig eller ej.

Manden bag mig beroligede mig med, at smerten ville aftage lidt efter lidt
og jeg skulle nok lære at sætte pris på noget analsex. Det skulle nok blive
bedre. Jeg tvivlede. Han tog hårdt fat om mine hofter og begyndte at presse
mere pik op i mig og jeg holdt vejret. Men jeg fik det gode råd at slappe af
så meget som muligt og trække vejret stille og roligt. Da han trak sig ud og
bankede den op i min fisse følte jeg en lettelse men jeg blev taget i røven,
bogstaveligt talt. For han besøgte kun min fisse for at få dækket sin pik
med noget sperm og kussesaft for så igen at pløje den op i røvhullet. Men
det hjalp faktisk. Lidt.

Desværre rejste manden med kævlen sig op og gik hvilket jeg var ked af for
jeg ville gerne have smagt hans sperm. Jeg var blevet helt glad for at
slikke sperm. Knap var døren lukket bag ham før endnu en mand trådte ind.
Jeg kiggede på ham med "ømme" øjne og bad ham hjælpe mig. "Vil du ikke nok
hjælpe mig! Jeg bliver taget i røven og det gør sgu ondt, det er første
gang, hans pik er lidt for stor til mit røvhul, hjælp mig!" Men han grinede
bare og fandt sin mobil frem og snappede lige et foto før han kiggede på mig
igen. Manden der tog mig bagfra havde i mellemtiden sat farten lidt op og
høvlede nu frem og tilbage som om han var bange for at analsex snart ville
gå af mode.

"Jeg skal nok hjælpe dig skat, ligeså snart han er færdig i røven på dig
skal du nok få noget af min store pik. Hør her din lede kusse, når jeg er
færdig med dig vil du tigge og bede om endnu mere pik i det bedste af dine
tre forbandede huller, har du forstået?"

Med en demonstrativ bevægelse stillede han sig op ved siden af mig og
begyndte at lyne ned. Hans pik var stiv, for fanden den var stiv og snart
skulle den op i røvhullet på mig. Han smilede og kom med små opmuntringer
til ham, der allerede var godt og grundigt i færd med at pule mig bagfra.
Efter han lod sine bukser falde hev han et kondom på sin pik. Det var rødt
og jeg smilede indvendigt for det så virkelig sødt ud.

Smerten bagi var ved at fortage sig og et par minutter senere var den næsten
helt væk. Så skete der noget, det kom snigende og ramte mig helt uventet.
Jeg følte et klimaks ramme mig og jeg råbte, at jeg var ved at komme og det
samme gjorde han. Da han fyldte min tarm med sin sperm var han så langt oppe
i mig at det gjorde ondt, men på en måde som mit klimaks lavede om til noget
himmelsk. Helt uventet trykkede jeg selv min bagdel op mod hans pik for at
få så meget som muligt.

Knap havde han trukket sig ud af mig før mit røvhul igen blev fyldt af endnu
en stor pik. Den gang gjorde det ikke ondt men var nærmest vidunderligt.
Stød efter stød blev mødt af mine ivrige opmuntringer til ham om at tage mig
i røven som den bitch jeg var blevet.

Transformation var nu total. Nu var det mig der var pigen på filmen, pigen
der blev kneppet efter alle kunstens regler. Jeg ville have mere sex med de
der fremmede mænd der blev ved at komme ind ad døren.

Det hele var ved at sætte sig på min hjerne og i særdeleshed i min fisse og
nu også i mit røvhul. En sløret tidsfornemmelse satte ind. Jeg ved ikke om
det var alle de fremmed mænd eller størrelsen på deres pikke. Jeg ved heller
ikke om det var noget indestængt i mig, der fik fri frit lejde efter alle de
år med såkaldt normal sex med min mand. Det eneste jeg ved med sikkerhed,
var, at jeg hele tiden skævede over til døren for at se om der kom endnu en
mand ind efter den seneste var gået. Endnu en mand der med glæde smed sine
bukser og gav mig noget velfortjent pik. Hver gang en mand trådte ind slog
mit hjerte et ekstra hop af glæde over den tilsyneladende endeløse stime af
liderlige mænd.

Jeg ville med vold og magt have disse fremmede mænd til at komme med deres
fede sperm enten i munden, i ansigtet, henover mine bryster, udover mine
balder, op i fissen eller nu også langt op i røvhullet. Sperm, sperm, sperm.
Jeg havde det totalt vidunderligt. Men jeg indrømmer jeg fik ikke selv
klimaks med dem alle og faktisk lå jeg bare og ventede på at min fisse eller
røvhul skulle begynde at blive ømme. Jeg lagde mærke til at de nu kom ind
parvis og mens den ene fik slikket pik fik den anden lov til at tage mig i
røven. Det var helt utrolig lækkert.

Indtil i dag havde jeg kun slikket pik på min mand for at få ham stiv men
denne dag fik jeg for alvor slikket pik og jeg elskede hver en cm af det. Et
par af dem kunne dog knap holde særlig længe før de kom i munden på mig og
selvom jeg med glæde ville have suttet dem store og vidunderlig stive igen
gik de bare. Men jeg var alligevel tilfreds med at få deres sperm i halsen.
Jeg elsker bare at høre disse mænd når de kommer og der er ikke to der lyder
ens. Tanken om at sutte dem for deres sperm og høre på dem mens de taler om
mig som en villig luder var vidunderligt.

Jeg var dog ved at køre træt og lagde mærke til at det var ved at blive
mørkt udenfor og det tyndede lidt ud i mændene. Jeg følte heller ikke så
meget glæde mere andet end jeg elskede fornemmelsen af at være en slem pige.
Jeg kunne mærke, at jeg svømmede i sperm, luften var fuld mandesperm, en
duft jeg slet ikke kunne få nok af, jeg elskede det og ville bare have mere.

På et tidspunkt må jeg være faldet i søvn. Det næste jeg husker, var Peter,
ham bartenderen, der satte en tallerken varm mad ved siden af mig. Mens jeg
spiste lidt hev Peter sit bælte op og fremviste stolt sin store pik lige ved
siden af mig og jeg havde halvt om halvt indstillet mig på at slikke varm
sovs af hans pik. Men han gik bare i knæ foran mig og fik adskilt mine lår
og begyndte at slikke fisse på mig. Jeg lagde mærke til at han samtidig
kørte hidsigt frem og tilbage på sin pik og det gjorde mig liderlig. Her lå
han og slikkede min spermfyldte fisse mens han onanerede. Han kunne slet
ikke undgå at få sperm i munden.Selvom jeg i de seneste mange timer havde
ladet mig kneppe af mindst 10 mænd, eller var det nærmere 100, var det her
et utroligt liderligt øjeblik. Jeg kunne slet ikke fatte at en person ville
synes om den slags. Jeg lagde min hånd på hans hoved og han stønnede og lidt
efter kom han udover sin hånd og ned på gulvet. Han løftede hånden op til
munden og slikkede sin egen sperm i sig og smilede til mig. Den slags ville
min mand sgu aldrig gøre. Det er en kvindes job at slikke sperm i sig, ville
han sige.

Peter rejste sig op, pakkede sin pik væk og kiggede på mig. Han havde en
tilståelse. "Kan du se den optager der? Den er ikke helt som da jeg købte
den. Den har faktisk en særdeles stor harddisk og jeg har optaget det hele.
Alt, simpelthen." Hvis han havde ventet en reaktion fra min side udeblev den
for jeg var noget træt nu. Planen havde jo også været, at jeg skulle have en
optagelse at vise min mand når jeg kom hjem, så hvis det var 7 timer i
stedet for 3 var det vel okay. Det smilede Peter ad og satte sig ved siden
af mig. Jeg kunne dufte hans deodorant og kom i tanke om, at jeg selv måtte
lugte af både gammel sved og doven sperm.

Han smilede afvæbnende og kom med endnu en tilståelse. Han bad mig kigge hen
på den gule ledning der stak ud af kameraet. Det kabel var hægtet på så man
nede i baren kunne følge med i hvad der foregik heroppe. Jeg kom svagt i
tanke om det store tv der hang i baren og begyndte at smile. Faktisk havde
der været et lille væddemål om hvornår jeg ville blive røvpulet, om jeg
ville nægte og gå min vej eller om jeg ville begynde at elske det. Han
prøvede også at fortælle mig, at han forsøgte at holde igen på dem og kun
sende en op ad gangen. Men det var ikke helt lykkedes men jeg tilgav ham.
Derudover havde han sørget for at de alle fik et kondom med skulle de få
lyst til at tage mig i røven.

Da han nævnte de havde væddet om mig og i det hele taget holdt øje med mig
og mine bedrifter, var jeg et kort sekund en smule vred. Men han forsikrede
mig, at ingen havde tjent penge på det her. De penge der havde været i omløb
ville gå til de hjemløses herberg lidt længere nede ad gaden. Men derimod
kunne jeg tjene på det, hvis jeg havde modet til det. Peter forklarede, at
han og et par andre gutter et par gange før havde optaget når nogen havde
sex her i lejligheden men aldrig med en så dedikeret som jeg. Jeg var den
første til at have sex i så mange timer og med så mange mænd, at rygtet nu
ville gå. Tanken om at jeg nu var en værre sex bitch tiltalte mig mens jeg
sad og kløede mig under det ene bryst.

Peter kiggede på mig og var sikker på, at min hævn over min mands utroskab
nok skulle gå rent ind. For lige at være på den rene side, rejste han sig op
og gjorde et eller andet på kameraet og det store fjernsyn viste nu mig og
den første mand der havde sex. Til at begynde med var jeg en smule genert
over at se mig selv så frivol og liderlig på samme tid, det er jeg normalt
ikke. Optagelsen var gået som den skulle og jeg var glad. For ærlig talt
havde jeg ikke kræfter til at gentage succesen.

Jeg smilede til ham og en tanke slog ned i mig, en tanke jeg blev nødt til
at forfølge. Jeg bad om lov til at komme igen en anden dag og hjælpe med at
lave endnu en film med ham og alle gutterne. Det var nu mere hvis ikke det
jeg allerede havde gjort havde en effekt på min mand. Hvad jeg ikke sagde,
var, at jeg måske bare ville komme forbi igen og blive godt og forbandet
grundigt gennemkneppet, jeg havde måske fået en smag for den slags. Først så
han lidt måbende på mig men da jeg rejste mig op og gik hen til ham og
kyssede ham på munden, var han overbevist om jeg mente hvad jeg sagde. Han
trykkede sig ind til mig og hev i mine balder.

Det var nu jeg blev klar over at jeg nærmest dryppede sperm ud af mine godt
brugte huller. Jeg kiggede ned mellem mine ben og så hvordan det sivede ud
af røvhullet. Selv med al det Peter lige havde labbet i sig blev det ved at
sive ud af mig. Det var tid til et bad og mens jeg gik derud småpruttede jeg
lystigt og Peter grinede. Det varme vand gjorde underværker og selvom der
ikke var noget dame sæbe var jeg fuldt ud tilfreds med at dufte af ren mand.
Jeg ved ikke hvor længe jeg pruttede men jeg elskede lyden af dem i det våde
vand. Jeg blev dog enig med mig selv om at et varmt karbad ville gøre
underværker.

Da jeg kom ind i stuen sad Peter med en plastæske i hånden. Det var
optagelsen, min sexfilm, mit gangbang, min hævn på film. Min personlige gave
til min mand. Jeg kom i tøjet og vi gik ned i baren. Da jeg kom ind så jeg
en masse mænd og et par kvinder. Faktisk så jeg en del af dem som havde fået
lov til at kneppe mig og alle stod de og smilede til mig. Ikke smil af
skadefryd eller noget men fordi man var glad for at se mig med tøj på. Eller
noget. For at være ærlig var jeg skide lige glad. Jeg var sgu træt.

Da den første begyndte at klappe gik der kun sekunder før den næste og
dernæst dem alle. Jeg rødmede da jeg så de to kvinder stå og smile mens de
klappede. Havde de set det hele? En mand trådte frem og bad mig komme
tilbage snart for han ville sgu også have lov til at tage mig i røven. Det
skabte en vild latter og en af kvinderne klappede ham en på siden af hovedet
så det sang. Det gav bare mere latter.

En anden mand greb momentet og ville gerne se mig slikke hans pik efter den
havde fyldt mit røvhul med sperm for jeg var så skide lækker. Men det ville
Peter ikke høre på. Han bad ham lukke røven for ellers kunne det være han
selv blev taget bagi. Peter vendte sig om og beklagede, at vi var gået den
vej. Vi skulle have taget køkkentrappen i stedet. Men jeg smilede til ham og
sagde jeg ikke havde fortrudt noget som helst.

Før jeg fik lov til at gå fik jeg et glas mægtig kold vodka. Alle der stod i
baren kunne høre Peter forklare, at iskold vodka kan få selv den mest
spermbelagte tunge til at smage ren igen. Der er ikke noget som lugten,
smagen af doven sperm efter et orgie som det jeg havde været igennem. Jeg
måtte give ham ret for jeg syntes selv jeg lugtede ud af munden. Alle råbte
skål i skibet og jeg sank den kolde væske. Skønt.

Da vi kom udenfor holdt der en taxi. Peter mente ikke jeg skulle køre hjem i
min tilstand. Det takkede jeg ham for og satte mig ind i bilen og vi kørte.

Turen hjem var meget underlig. Jeg havde oplevet mere på 8 timer end jeg
havde gjort hele mit liv. Mit hoved snurrede mens jeg forsøgte at finde
hoved og hale i det hele. Jeg kunne mærke der stadig var en smule sperm der
sivede ud af min fisse og det kunne jeg kun smile ad. Da jeg stod ud af
taxien blev jeg bare stående og så den forsvinde om hjørnet. Dernæst kiggede
jeg på de andre huse omkring mig og spekulerede på, om man kunne se på mig,
at jeg havde kneppet det meste af dagen. Kunne man se jeg var blevet
røvpulet for første gang i mit liv og at jeg nu satte pris på en stor pik i
netop det hul? Gik jeg anderledes? Jeg pruttede i hvert fald anderledes.

Jeg låste mig ind og jeg kunne se Viktor sidde i stuen. Han så meget
brødtynget ud. Han lignede en lille dreng et kort sekund. Kirsten var gået
nu eller var det måske nok allerede kort tid efter jeg havde opdaget dem i
seng sammen. Viktor havde nok selv været nødt til at skifte sengetøjet og
det havde han sgu godt af. Det er sgu heller ikke fordi han til daglig
hjælper al for meget til. Da han så mig rejste han sig op.

Han skulle til at sige noget men jeg holdt hånden op og han tav med det
samme. Op af tasken kom min lille film og med strakt arm rakte jeg ham den.
Han kiggede på den som var det en bombe. Hans øjne prøvede at fortælle hans
primitive hjerne, (jeg greb mig selv i stadig at være vred på ham) at det
bare var en DVD skive og ikke en stang dynamit. Mens han stod der vendte jeg
mig om.

"Nu kan du sætte dig ned og se den film jeg har lavet til dig. Du tog min
kærlighed for givet, det skulle du nok ikke have gjort. Nu ligger du som du
har redt. Nu tager jeg et langt varmt bad og går i seng. Jeg er bombet. Når
du ser filmen vil du vide hvorfor. I morgen kan vi enten snakke om det eller
ringe til advokaten. Det er op til dig. Men se nu bare filmen, den er vel
omkring 8 timer eller så."

Så gik jeg.

Jeg gik ud på badeværelset og tog en skøn bruser. Det havde nok været bedre
havde jeg taget mig tid til et karbad men jeg orkede det helt ærligt ikke.
Sved og indtørret sperm blev skyllet ud i afløbet. Jeg fik tørret mig og hev
min frotté badekåbe på og ville lige se hvad min mand lavede. Trappen op til
førstesalen er så man kan kigge lige ned i stuen og det benyttede jeg mig
af. Tanken om at gå hele vejen ned og bagefter op igen tiltalte mig ikke
lige da. Jeg havde faktisk ømme ben. Kan du forestille dig hvad han lavede?
Den skide bastard!

Han sad i sin læder lænestol med bukserne nede om haserne og sin ynkelige
pik i hånden og den fik ikke for lidt, skal jeg hilse at sige. Han sad og
onanerede til den film hvor jeg havde sex med alle de mænd ham bartenderen
havde sørget for. Jeg havde lyst til at skrige af ham for at blive liderlig
på den måde. Jeg gjorde hvad jeg havde for at såre ham, som han havde såret
mig, men han bliver sgu bare liderlig og sidder og onanere som en liderlig
teenager på en nudiststrand. Jeg opgav og gik tilbage til min seng.

Jeg tror nok jeg faldt i søvn før mit hoved ramte puden. Mit hoved
rumsterede på det værste og jeg var syg i maven. Første gang jeg åbnede mine
øjne var det morgen. Jeg følte slet ikke at jeg havde sovet så meget som et
blink. Til gengæld var jeg øm fra top til bund. Selv mit hår gjorde ondt.
Forstår du, normalt drikker jeg ikke så meget som jeg havde gjort dagen før.
Jeg ved ikke hvor mange drinks jeg fik men nok mere end de 10 mænd jeg havde
sex med. Selv mine brystvorter gjorde ondt. Min ryg, mine ben og indersiden
af mine lår. Jeg lå lidt stille mens jeg prøvede at tænke tilbage gennem
tågerne i mit stakkels hoved.

Faktisk skulle jeg tisse noget så forfærdeligt men havde ikke kræfter til at
stå op. Først ville jeg lige finde ud af hvad der var sket mig. Havde jeg
været involveret i et trafikuheld? Jeg søgte trøst hos min mand som jeg
mente lå ved siden af mig, men hans plads i sengen var tom. Hvor var han
henne? Min hjerne var fyldt med tåge og ikke en eneste tanke blev gjort
færdig før den næste stod i kø og forlangte svar. Et feberagtigt billede
stod pludselig på spring i mit hoved. Et billede af min mand i seng med en
kvinde, en fremmed kvinde, i den selvsamme seng jeg nu lå i og ikke kunne
finde mig selv. Det måtte have været en drøm. En særdeles livagtig drøm, for
jeg så pludselig at det var Kirsten, den dame der i sin tid havde
introduceret mig for min mand, der lå under min mand med sine korte ben om
livet på ham.

Jo længere jeg lå i sengen jo værre blev smerten. Det lykkedes mig at stå op
og humpe ud på badeværelset. Mens jeg tissede følte jeg mit underliv fik en
smule fred. Jeg slog en prut og den gjorde vanvittigt ondt og jeg undrede
mig over hvad det kunne være. Da jeg tørrede mig var der sperm på papiret.
Jeg sad bare og så på det og det eneste jeg tænkte på var den forbistrede
hovedpine. Jeg tog noget smertestillende for at hjælpe det lidt på vej. Men
vandet i min mave føltes ikke rart og jeg var lidt bange for at knække mig.
Langsomt fandt jeg vej tilbage til min seng og det var som rummet slet ikke
kunne stå stille længe nok. Det gik op for mig jeg havde de slemmeste
tømmermænd min stakkels krop nogensinde havde været udsat for. Da jeg lagde
hovedet på puden havde jeg bare lyst til at dø.

Lidt efter blev jeg klar over jeg lige måtte ringe mig syg og med øm ryg fik
jeg rejst mig op og fandt min mobil ved siden af sengen. Med ægte øm stemme
fik jeg fortalt min chef om hvor dårlig jeg var og lagde mig ned så hurtigt
jeg kunne. Jeg vågnede to timer senere og takkede skaberen for min hovedpine
var væk. Jeg var dog stadig øm og havde det forfærdeligt. Men det bedste af
det var, at hovedpinen var væk og jeg kunne prøve at finde ud af hvordan jeg
havde fået det sådan. Langsomt kom dagen før frem og snart lå jeg og græd
stille og roligt mens jeg mindedes hvordan jeg opdagede min mand i seng med
Kirsten, i min egen seng. Dernæst begyndte jeg for alvor at græde over det
jeg selv havde gjort.

Jo mere jeg huskede, jo mere lyst havde jeg til at vende mig om og dø. Jeg
tvang mig selv ud af sengen, hev med noget besvær min badekåbe på og
trippede nedad trappen og ud i køkkenet og fik vand over til en kop god te.
Mens jeg sad og dyppede teposen i det varme vand, gik det op for mig at
Viktor ikke var hjemme. Jeg begyndte at spekulere på hvordan han havde
reageret på den DVD jeg havde givet ham. Så huskede jeg, at jeg havde set
ham sidde og lege med sig selv med filmen kørende på vores TV. Jeg følte
stor skam over det jeg havde gjort. Jeg ved godt jeg var både fuld og nok
især vred, men det var ikke årsag nok og jeg begyndte at græde.

Der sad jeg lidt og havde ondt af mig selv og det gik op for mig, at det
ikke ville føre nogen steder. Det var klart, at jeg ville straffe min mand
for at være mig utro og hvad gør jeg? Jeg indspiller en hjemmevideo hvor jeg
har sex med fremmede mænd for at vise ham hvor luderagtig jeg kan være. Men
blev han vred? Fandeme nej, han bliver bare liderlig og sidder nok så
fornøjet og spiller pik. Jeg vidste mit liv var i ruiner og jeg havde ingen
anelse om hvordan jeg igen skulle komme på ret køl. Jeg var stadig øm over
det hele. Mine bryster, min fisse og sandelig også mit røvhul. En helt ny
fornemmelse skal jeg hilse at sige.

På usikre ben gik jeg ind i stuen og så at æsken til min "pornofilm" stadig
lå ovenpå afspilleren. Jeg ville lige se hvor slemt det egentlig var. Med
fjernbetjeningen i hånden fik jeg sat mig og tændt for apparatet. "Filmen"
fortsatte der hvor min mand havde slukket og jeg så nu mig selv på alle fire
med en stor pik i munden og en anden oppe i fissen. Det vil sige, det troede
jeg det var, indtil manden der lå bag mig gjorde opmærksom på at mit røvhul
var dejligt stramt. Han var sgu oppe i røven på mig! Tro fanden jeg havde
ondt! Manden i røven på mig var postbud at dømme efter hans røde jakke. Jeg
kunne slet ikke mindes det postbud, men at dømme efter min opførsel var jeg
helt væk i at slikke pik og tilsyneladende var postbuddet ikke den første
til at tage mig bagi. Da han vender lidt på mig og trækker sin pik ud kan
jeg for alvor se at det er en af de store, hold da op. Det næste jeg siger
chokere mig:

"Du må sgu ikke stoppe med at kneppe mit røvhul. Få så din store pik tilbage
og knep mig så jeg ikke kan skide i flere dage. Jeg elsker at blive taget i
røven!"

At høre mig selv sige den slags var helt ude af denne verden. Jeg ser nu
postbuddet spytte på sin pik og ned i hullet på mig før han igen banker den
i bund til min store glæde. Mens han så igen knepper mig slikker jeg pik på
en anden mand. Jeg følte mig virkelig syg i maven over min skammelige
opførelse. Jeg var syg ved mig selv, en gift kvinde, der tigger og beder
fremmed mænd om at kneppe mig så jeg ikke skide i flere dage. Men samtidig
kunne jeg både se og høre at jeg havde nydt det. Jeg hører mig selv nærmest
sukke af fryd mens postbuddet tager mig bagi, et sted selv min mand ikke har
været. Og hans pik er intet i sammenligning med den postbuddet bankede op i
mig til min synlige glæde. En glæde min egen mand aldrig har henført mig med
og jeg vidste inderst inde, at han aldrig ville kunne gøre det. Ikke for al
den te der er i Kina.

Mens filmen kører spekulere jeg på hvad jeg nu skal gøre. Jeg kunne helt
sikkert ikke gentage min akt fra dagen før, end ikke for at få forløsning.
Jeg gjorde det kun for at straffe min mand for hans utroskab og alligevel
hader jeg at indrømme, at jeg elskede alt det jeg blev udsat for dagen før.
Jeg er klar over jeg var fuld men noget i mig må alligevel have ønsket al
det jeg blev udsat for. Naturligvis husker jeg bartenderens "silkebløde"
overtalelse for at jeg skulle tage hævn over min mand og hans sidespring.
Sjovt som alkohol kan skubbe den slags tanker forrest i ens hoved og få dem
til at lyde retfærdige.

Jo mere film jeg så, jo mere opstemt blev jeg. Jeg sad i samme lænestol som
min mand havde siddet i aftenen før og jeg trak min badekåbe til side og
begyndte at røre mig selv og var ikke forundret over hvor våd jeg var. Min
klit var pirrelig og jeg vidste jeg var liderlig. Min pegefinger rørte min
klit og den var svullen og hård. Jeg lænede mig tilbage og var helt fortabt
i den vidunderlig glæde jeg gav mig selv. Mine øjne slap ikke skærmen og jeg
så hvordan jeg blev taget efter tur af fremmede mænd, der gav mig det ene
klimaks efter det andet.

Jeg prøvede at finde ind i rytmen på filmen for at få en orgasme. Det
lykkedes og det eneste jeg kunne tænke på var det postbud der kneppede mig i
røvhullet med sin store pik. Jeg sad tungt og vidunderligt i stolen da min
mobil pludselig ringede. Jeg havde helt glemt at jeg havde den i lommen. Det
var lige før jeg nærmest sprang ud af lænestolen og et kort øjeblik blev jeg
sendt 25 år tilbage til den gang min mor opdagede, at jeg havde fundet
hendes dildo. Febrilsk fik jeg mobilen op ad lommen og jeg troede det var
Viktor, min mand der ringede. Hvad fanden skulle jeg sige til ham? Jeg havde
ikke en anelse. Med spag stemme sagde jeg hallo og der blev svaret tilbage
med en stemme jeg ikke genkendte.

"Hej Linda, hvordan har du det?". Jeg havde ikke en anelse om hvem det var
og bad vedkommende fortælle mig det. Det viste sig at være Peter nede fra
baren. Det overraskede mig en smule for jeg kunne ikke mindes at have givet
ham mit nummer. Da jeg ville vide det, svarede han, at det havde jeg da
givet ham på vej ud af døren, før jeg satte mig ind i taxien, for jeg havde
tilsyneladende en plan angående min mand. Jeg stod helt stille og begyndte
at kunne huske det, om end en smule svagt.

"Har han set filmen?" ville han vide. Det fik mig i omdrejninger og jeg
fortalte jeg havde set ham med bukserne nede og hive og trække i sin
elendige 18 cm pik og han var helt uden skam. Peter hev vejret ind mellem
tænderne og var ærgerlig på mine vegne, for det havde jo ikke helt gået
efter planen må man sige. Nu havde jeg jo lige arbejdet så hårdt for at lave
den film og al det der. Så ville han igen vide om den plan jeg havde nævnt
på vej ud af baren. Jeg havde åbenbart bedt om lov til at låne hans "studie"
til noget med min mand.

Jeg blev stående et stykke tid uden at svarer ham tilbage. Mit hoved
begyndte igen at svirre og jeg var pludselig meget træt. Jeg havde ikke lyst
til at snakke med den mand. Jeg havde heller ikke lyst til at mindes alt for
meget om al det jeg gjort dagen før. Jeg trak vejret dybt, fortalte ham at
lige nu var et dårligt tidspunkt, jeg ville hvile mig lidt men skulle nok
ringe tilbage senere. Desuden havde jeg ikke en anelse om hvad jeg havde
ment med den plan han blev ved at snakke om. Jeg takkede ham og sagde jeg
blev nødt til at finde et toilet. Før Peter lagde på ville han lige give mig
sit nummer og pligtskyldigt skrev jeg det ned. Dernæst lagde jeg på og
smuttede på toilettet.Mens jeg sad og tissede og gjorde stort prøvede jeg at
gennemgå det jeg oplevet dagen før. Det var faktisk underligt med alle de
mænd. Normalt har jeg ikke fordomme som sådan når det gælder uddannelse og
social arv. Det eneste jeg så for mig var deres pikke, vidunderlige pikke og
alle sammen stive for min skyld. Jeg prøvede at sætte ansigter på dem men
det lykkedes ikke helt udover Peters. Når jeg tænkte over det, så var der en
del håndværkertyper og en del med jakkesæt og slips blandt de mænd der
kneppede mig så det sang.

Men det jeg nu lagde mærke til, sådan for alvor, var, at håndværkerne alle
som en havde været bedre udrustet end dem med slips. Desuden havde de mere
sperm og de holdt sig vidunderligt stive selv efter jeg havde slikket dem
rene for diverse safter. Slipsefyrene holdt desuden heller ikke særlig længe
hverken i munden på mig eller i fissen. Det var faktisk det næste jeg tænkte
over. Det var kun håndværkertyperne, og så lige ham postbuddet, der alle
havde taget mig i røvhullet og jeg havde faktisk godt kunne lide det.

Havde man spurgt mig for bare ti dage siden om jeg kunne tænke mig at få en
pik i røvhullet, ville jeg med det samme have afvist. Selvom det havde været
min mand der havde spurgt. Hvilket han faktisk har gjort et par gange, stod
det mig nu klart. Selve tanken om en pik i netop det hul ville have været
absurd. Og mon ikke hans pik ville have været for stor til et hul som mit?!
Men nu hvor jeg var blevet taget så eftertrykkeligt spekulerede jeg på om
min mand havde søgt netop det. Måske det var årsagen til at han søgte trøst
hos en anden kvinde. Tanken om at han havde røvpulet Kirsten var pludselig
mulig. Men betød det noget nu?

Beslutsomt gik jeg ind i stuen igen og så resten af filmen for at se om min
formodning ville holde stik. Jeg ville se hvordan jeg reagerede, når jeg så
en fremmed mand og hans ivrige pik for første gang. Desuden ville jeg for
alvor bedømme om de nu også havde en dejlig stor pik. Noget jeg pludselig
var blevet forfalden til. Mens jeg gik ind i stuen tænkte jeg på hvad jeg
havde haft i tankerne angående min mand. Jeg satte mig i stolen og fik gang
i filmen igen. Mine øjne var klistret til skærmen og jeg lod det ene ben
ligge udover armlænet og jeg begyndte at lege med mig selv.

Jeg var begyndt at kunne lide at se mig selv mens jeg kneppede spermen ud af
dem alle. Jeg følte mig så beskidt når de var færdige og jeg bad om lov til
at slikke dem rene. Deres kærester eller hustruer gjorde måske kun den slags
når de var tvungne men ikke jeg. Derefter var det frækt at se en anden mand
tage den førstes plads mens jeg slikkede alt det jeg kunne. Det var næsten
så jeg kunne mærke de trængte op i mig mens jeg sad og så på. Jeg så mig
selv nærmest kaste mig selv nedover den stive pik og begrave den til roden.
Jeg kunne se hver en muskel i min krop mens jeg begærligt kneppede den ene
pik efter den anden.

Langsomt gik det op for mig, at jeg var ved at være mindst lige så liderlig
nu som dagen før og i dag var jeg ædru. Et klimaks var på vej og jeg skulle
til at byde det velkommen da min mobil igen ringede. Igen blev jeg
overrasket og nærmest kastede mig ud af stolen som havde jeg sat mig på en
saks. Hvis det var Peter igen ville jeg råbe ad ham. Febrilsk fik jeg
trykket på den rette knap og fik sagt hallo. Der var helt stille i den anden
ende før min mand endelig fik mod til at sige noget. "Hej skatter, kan vi
snakke?"

Jeg stod der bare og vidste ikke hvad jeg skulle sige. Jeg prøvede at
forestille mig hvor han var men havde ikke kræfter til det. Faktisk kunne
han sidde i sin skide bil ude på gaden men det havde jeg ikke lyst til at
tænke på. Min mund var helt tør men jeg fik dog åbnet munden og spurgt hvad
vi dog kunne snakke om. Jeg havde jo fanget ham på fersk gerning med den der
kusse til Kirsten i min egen seng. Derefter var jeg blevet vred og havde
stormet ud for selv at få lidt sjov i sengen, så at sige. Hvilket jo ikke
helt var sandt. Det var bare endt sådan. Og jeg fortrød intet.

Hvad mere kan jeg tilføje udover, at han tilsyneladende havde nydt den film
jeg havde fået optaget. Jeg havde set ham aftenen før. Igen var der stille i
den anden ende og jeg måtte spørge om han stadig var der. (Sad han ude på
gaden og havde trukket sine bukser ned og sad og legede med sig selv?) Det
var han men han vidste ikke hvad han skulle sige. Var jeg overrasket? Ikke
spor.

"Jamen, så er vi sgu to der ikke ved hvad man skal sige. Hør du, jeg så dig
onanere kraftigt mens du så mig på den der film. Hvad fanden går der af dig?
Kan du lide at se din hustru blive kneppet af alle de der mænd?"

Igen var der helt stille i den anden ende. Igen blev jeg nødt til at spørge
om han var der. Spagt svarede han at han ville vide hvorfor jeg havde gjort
det. Det kan nok være jeg blev vred nu. "Er du da fuldstændig åndssvag? Du
bringer den der skide luder hjem i min seng og så spørger du hvorfor jeg
gjorde hvad jeg gjorde? Det var sgu dig der åbnede den dør og nu ved jeg
faktisk ikke om jeg har lyst til at lukke den igen. Jeg har aldrig været dig
utro. Jeg aner ikke hvor mange andre kvinder du har ligget i med, men nu jeg
tænker efter må der nok have været mindst et par stykker. Har du ligget i
med hende Anita, du ved, nede fra banken? Det kunne bedst ligne dig."

Jeg prøvede at forklarer ham, at jeg bare var gået ud for selv at få lidt på
den dumme. Sikkert et udtryk han selv kendte til. Faktisk var jeg jo bare
kørt væk fra huset i en vis fart uden mål eller med. Jeg var endt med valget
mellem et par fedtede burgere eller en stiv drink i det lokale vandhul. At
jeg så endte på anden sal og blev gennemkneppet var i dette tilfælde bare en
vidunderlig bonus.

Desuden var jeg ganske sikker på han havde observeret, hvor veludrustede de
fleste af de mænd jeg havde ligget i med var. Han havde jo trods alt set
filmen. Nogen mænd går virkelig op i størrelser. Men nu hvor jeg selv har
prøvet den slags, må jeg med et smil indrømme, jeg selv er mægtig forfalden
til en stor pik. Jeg gjorde ham også opmærksom på, at jeg ikke lige med det
samme havde lyst til at stoppe. Jeg ville have mere, meget mere.

"Men det kan vi snakke om når du kommer hjem. Åh jo, du kan godt fortælle
hende Kirsten, at det er slut, det er forbi. Jeg vil ikke se hendes behårede
ben i mit hjem bare en gang mere."

Uden at vente på svar lagde jeg på. Hvorfor gjorde jeg det, spurgte han. Han
er sgu så tæt på at være evnesvag. Nogen gange spekulere jeg på om mænd
bliver født med så dumme hjerner eller om der er et eller andet i deres
opvækst, der får dem til at opfører sig så ulidelig dumt. Jeg er godt klar
over at mange mænd kun tænker på sex. Det ved jeg kun alt for godt. Jeg er
selv blevet antastet siden jeg var 13 år og mine bryster for alvor fik
vokseværk. Men indtil i dag, eller retter, i går, har jeg kun været i seng
med min mand. Lidt gammeldags, jeg ved det kun alt for godt.

Men som sagt, det var i går. I dag kan jeg ikke få det ud af hovedet. Og jeg
har en særdeles god film til at bevise hvor frækt jeg kan opføre mig. Jeg
rystede over det hele ved tanken om mine oplevelser dagen før. Jeg prøvede
at forklarer mig selv, at jeg var mere fuld end jeg nogensinde havde været
og derfor var min vilje så svag. Men alligevel, lige nu var jeg pinlig ædru
og det eneste jeg tænkte over var "pik" i lange baner. Jeg så i stribevis af
vidunderlige store tykke frække ivrige liderlige pikke for mit indre øje.
Jeg ville have dem alle sammen. Filmen på fjernsynet var nået til den første
fyr, der med sin store pik tog mig i røvhullet og jeg huskede det slag han
gav min rumpe og jeg fik kuldegysninger.

Hvorfor fanden skulle min mand også gøre mig så skide sur? Eller rettere,
hvorfor fanden vælger han at være mig utro i stedet for at spørge mig om vi
kunne sætte mere krydderi på vores sexliv? Vi kunne måske have leget
rollespil. Jeg ved han kan være kreativ når det virkelig tager ham. Han må
da have vidst jeg elsker ham og ville gøre næsten alt for at holde os
sammen. Men ville jeg have ladet mig røvpule? Jeg ved det ikke.

Det var her jeg for alvor blev klar over jeg stadig elskede min mand. Dumt
svin eller ej. Sådan havde han jo ikke altid været. Vi har haft stribevis af
gode oplevelser det ville holde til at blive snakket om i årevis. Men det
nytter ikke at tænke så meget baglæns at man taber fokus på det der er her
og nu.

Vi kunne helt sikkert have talt om det eller gået til rådgiver eller noget.
Jeg bilder mig selv ind jeg godt kunne holde op med at kneppe med fremmed
mænd hvis jeg havde vished for at han ville holde op med at være utro. Men
den måde han stillede det satans dumme spørgsmål. Hvorfor gjorde jeg det?
Det kunne jeg godt have undværet. Lige nu ville jeg bare kneppe flere mænd,
gerne en hel million af dem. Det skulle nok få min mand til at være ked af
det. Lige nu tror jeg han er ked af, at jeg fangede ham og ikke fordi han
var mig utro.

Jeg gik ud i køkkenet og tog en kold cola i køleskabet. Den gjorde virkelig
godt og pludselig vidste jeg hvad jeg havde tænkt da jeg dagen før spurgte
bartenderen om at låne hans lejlighed igen. Jeg fiskede mobilen op ad
lommen. Det gik slet ikke op for at tjekke klokken før jeg ringede. Det
kunne være han lå og sov. Jeg følte knuden i min badekåbe gå op og mine
bryster var synlige for enhver, der gik forbi ude på gaden og jeg følte mig
fri og skide liderlig på samme tid. Jeg trykkede Peters nummer og den nåede
kun at ringe en enkelt gang.

"Hej Peter, det er Linda igen. Hør lige, der er to ting jeg lige vil sige.
For det første elsker jeg min mand selvom jeg lige nu er så skide sur på
ham. For det andet har jeg behov for at gøre ham ked af, at han overhovedet
har kigget på andre damer end mig og endda har haft sex med dem. Kan du
hjælpe mig med det?"

Det mente han nok han kunne. Han ville vide om jeg kunne styre ham, for det
kunne jo godt gå galt. Jeg vidste ikke helt hvad han tænkte på. Peter
forklarede, at nogle mænd får et kick når deres koner bestemmer deres
sexliv. Desuden havde min mand jo siddet og leget med sig selv mens han så
min optræden på film. Så måske ville min mand sætte pris på, at jeg trådte i
karakter og bestemte over ham. Men jeg var stadig ikke helt med for han
havde aldrig snakket om den slags. Eller mig selv for den sags skyld.
Hvordan finder man ud af den slags?Jeg lyttede mens Peter forklarede hvad
jeg skulle gøre. Dernæst, at hvis det gik som planlagt, skulle jeg tage ham
med hen til baren senere den aften. Det lød som en plan og jeg lovede at
ringe hvis vi alligevel ikke kom. Jeg lod filmen køre hele dagen med lyden
helt oppe mens jeg vimsede rundt og gjorde rent. For første gang i mit liv
gik jeg nøgen rundt i huset og jeg elskede det. Det huslige arbejde er så
meget sjovere når man kan rende nøgen rundt og strutter med patterne.

Klokken var næsten 5 da jeg ringede til Viktor. Da han svarede sagde jeg:
"Nu lytter du efter og siger ikke et ord. Jeg lægger på så snart jeg er
færdig. Hvis du ikke følger mine instrukser til sidste bogstav, pakker jeg
min kuffert og er ude af døren før klokken 6. Du har snart fyraften og du
har bare at være hjemme præcis klokken halv. Jeg er skide ligeglad med
trafikpropper, cyklister, rødt lys eller om broen er oppe. Når du kommer
hjem skal du være forberedt på nogle forandringer. Før du går ind ad
bagdøren, hører du? Jeg sagde bagdøren, smider du alt dit tøj i
skraldespanden. Jeg ligger på sofaen og ser min skønne film med alle disse
vidunderlige håndværkere der knepper mig hudløs i røvhullet med deres
vidunderlige store pikke som kan give mig noget din blyantspik ikke kan. Når
du kommer ind skal du lege med din pik. Gud nåde og trøste dig hvis den ikke
er stiv. Jeg vil have noget at grine ad. Så kommer du hen til sofaen og
begynder at slikke min våde fisse indtil jeg stopper dig. Du må under ingen
omstændigheder få en udløsning indtil jeg siger det. Desuden siger du ikke
et ord. Du holder simpelthen kæft. Hvis du er en god dreng har jeg andre
planer med dig."

Jeg lagde på og var helt opkogt. Nærmest rystede jeg over det hele mens jeg
tænkte på om dette ville spænde rigtigt af. På nær et par skænderier i
årenes løb havde jeg aldrig snakket sådan til min mand. Jeg var lidt
overrasket over at jeg ikke på noget tidspunkt var begyndt at stamme eller
noget. Jeg var begyndt at se mig selv i et nyt lys.

Peter havde sagt, at dette ville være som en skillevej i vores ægteskab og
det var afhængigt af hvad min mand nu gjorde. Det der bekymrede mig var,
hvis ikke min mand gjorde som jeg havde bedt ham om. Tænk hvis han kom skide
sur hjem og vi havde et allerhelvedes stort skænderi? Tja, svaret ville nok
være at vi fik en skilsmisse og jeg ville så finde en vidunderlig håndværker
med en satans enorm pik som kunne tage mig i røven fra morgen til aften.

Det slog mig hvor anal fikseret jeg var blevet. Jeg elskede fornemmelsen af
en pik i røven og gerne, havde jeg fundet ud af, en stor en af slagsen.
Tænk, at man på bare et enkelt døgn kan blive så forfalden til en stor pik i
røvhullet. Men jeg smilede bare af det, for man skal ikke ligge en kedelig
dæmper på sine lyster. Fra nu af ville jeg tages i røven så ofte jeg havde
lyst. Havde min mand pik nok til det?

Det begyndte jeg at tvivle på. Han måtte hjertens gerne tage mig i røven fra
nu af og jeg ville sikkert synes om det. Men mon ikke jeg ville sammenligne
hans udførelse med bare et par stykker af dem, der indtil nu havde taget mig
bagi? Måske jeg skulle begynde at indrømme, at jeg var ved at blive
forfalden til at flere mænd havde sex med mig.

Stadig nøgen lagde jeg mig på sofaen og begyndte at lege med min våde fisse.
Filmen kørte som sagt stadig og lige nu var der to elektrikere der benyttede
sig af mig. Jeg slikker pik på den ene (sikke et stort pikhoved)mens den
anden tydeligvis er godt oppe at køre over mit stramme røvhul. Igen blev jeg
bekræftet i, at håndværkere har store pikke. Den første af dem går og ind ad
døren kommer en slipsefyr som går lidt i stå da han ser den anden håndværker
stadig er ved at gennempule mit røvhul. Han lyner ned i buksen og lader mig
selv hive hans pik ud. Som før bekræftet var den sgu ikke noget særligt
havde det ikke været for hans fyldige nosser. Han kom i løbet af nul komma
fem i munden på mig og jeg ser jeg er ved at kvæles i mængden af sperm.

Sperm var noget andet jeg var blevet forfalden til. Eller retter mængden af
det. Man kan slet ikke sluge for meget sperm på nogen måde. Det var for
alvor gået op for mig. Hvor mange af disse mænd havde sprøjtet i munden på
mig? Måske jeg skulle starte filmen forfra og tjekke det. Jeg blev klar over
jeg ville komme til at se den film et utal af gange før jeg havde svar på
alt.

Jeg hører lyden af garagedøren der åbner og lukker. Mit hjerte slår et
ekstra slag. Klokken var blevet fem før jeg havde lagt mærke til det. Hold
da op tiden går når man ligger og hygger med en sexfilm hvor man selv er
hoved attraktionen. Jeg lod filme køre mens jeg lyttede efter for trin.

Jeg blev pludselig bange og vidste ikke hvad der nu skulle ske. Da jeg hører
låget på skraldespanden ved jeg, at jeg har vundet. Døren ind til stuen gik
op og uden at kigge beder jeg ham træde nærmere med sin lille pik. Min mave
slog knuder og en hel masse sommerfugle var ved at lave min mave om til et
tivoli. Han trådte hen til mig fra venstre, helt nøgen, på nær sine sokker
med Fedtmule på, med stiv pik og han giver den ikke for lidt.

Jeg kigger strengt på ham og advarer ham om konsekvenserne hvis han sprøjter
før jeg giver ham lov. Jeg peger på min fisse og uden et ord lægger han sig
ned og begynder at slikke. Jeg kan høre ham stønne og jeg beder ham slappe
lidt af mens han slikker min fisse som en hjemløs der ikke har fået mad i en
måned.

Med fjernbetjeningen skruer jeg helt op for lyden. Et kort øjeblik er jeg
skide glad for det lydanlæg vi fik sat på, for jeg vil drukne min mand i
lydene af min liderlige opførsel dagen før. Han skal for alvor høre hvor
meget jeg roser disse fremmede mænd for størrelsen på deres vidunderlige
stive store pikke, som får min mands pik til at ligne en alterdrengs. Jeg
fornemmede at han sukkede ned i skødet på mig, men det var at bedømme med
lyden så høj.

Imens slikker min mand mig med uforstyrret begær og jeg beder han at slikke
min klit forsigtigt før han skal slikke mit røvhul. Jeg vil gerne mærke hans
ivrige tunge på mit røvhul. Første gang hans våde tunge rør mig, løber en
varm koldsved ned ad ryggen på mig. Med hånden på hans hoved trykker jeg ham
helt ind og beder ham trykke sin tunge op i røvhullet så meget han kan. Igen
stønner han og jeg smiler skævt.

Urinsex. Det slog pludselig ned i mig, at jeg havde en forfærdelig lyst til
at hive ham ud på badeværelset og begynde at pisse ham i hovedet. Jeg er
ganske sikker på han ikke ville kunne lide det. Måske man skulle få ham
bartenderen til at samle en flok hjemløse og love dem en håndfuld øl, hvis
de ville overpisse denne mand der lå på knæ og tiggede og bad dem om at lade
ham slippe? En masse tanker for og imod drønede gennem mit hoved mens han lå
der og slikkede mit røvhul. Men jeg lagde tanken ind på kontoen.

Det var som om jo mere jeg ydmygede ham, jo mere liderlig og forpustet blev
han. Jeg ved ikke helt hvordan eller hvorfor, men selv blev jeg meget
opstemt over den totale kontrol. Jeg elskede denne kontrol mere end det at
min mand slikkede mit røvhul så ivrigt som han gjorde. I min verden er
røvhulsslik kommet for at blive. Jeg elsker det.
Bartenderen havde haft ret, nu havde jeg min mand hvor jeg ville. Jeg
opnåede klimaks på samme tid som en særdeles tyk mand på filmen sprøjter mit
ansigt til med sin opsparede sperm. Sikke et sprøjt han kom med, det må jeg
se i slowmotion en dag. Et kort øjeblik leger jeg med tanken om hvornår den
mand sidst havde set sin pik. Hans enorme mave må da blokke for udsynet i
årevis.

Viktor havde forsat med at slikke mig havde jeg ikke bedt ham holde op. Han
var ikke meget for det og i mit stille sind satte jeg pris på det. Før var
det altid en kamp at få ham til det. Mens han tørrede sit ansigt rejste jeg
mig op og kiggede ned på ham. Jeg så i hans ansigt noget jeg aldrig havde
set før, en slags beskidt lyst i mangle på bedre ord. Jeg så hans pik der
stadig var beton hård og selve pikhovedet var rødt som ild. Jeg bad ham
rejse sig op og tage sit trænings tøj på. Jeg ville tage ham et sted hen
hvor han kunne sidde på første række mens hans kønne hustru blev kneppet af
rigtige mænd hele natten. Hvis han opførte sig pænt ville jeg måske slikke
hans pik mens han så på den forestående forestilling.

Var det nu jeg skulle ringe til bartenderen og få ham til at samle en flok
mænd til enten at kneppe mig sønder og sammen eller for at overpisse min
mand? Måske begge dele ville være muligt. Aftenen var jo ung. Desuden var
det weekend så vi skulle ikke tidlig op næste dag.
Jeg vendte mig om og gik op til soveværelset og elskede at min mand fulgte
efter som en lille hvalp. Jeg vidste at han kiggede på min bagdel og mente
nok han mægtig gerne ville tage mig i røvhullet. Det havde han spurgt om et
par gange i årenes løb men jeg mente altid hans pik var for stor. Men det
gør jeg sgu ikke længere. Han sukkede bag mig og jeg smilede.

"Hør nu skatter," sagde han og jeg fornemmede at han samtidig smilede. Der
var noget i hans toneleje jeg absolut ikke brød mig om. Jeg ved ikke hvad
han havde gang i eller hvad han håbede på med at tale på den måde. Havde
dette været før jeg opdagede ham i seng med en anden kvinde var det måske
okay han talte sådan til mig.

Jeg stoppede lige på stedet og vendte mig om. Havde han været bare et par cm
tættere på havde mit bryst klasket ham en på siden af hovedet. "Hør lige her
blyantspik, du har slet ikke ret til at kalde mig skatter. Det skal du gøre
dig fortjent til og kun hvis jeg giver dig lov. Fra nu af tiltaler du mig
med FRUE, har du forstået, din lille mand?!"

Latex! Lige pludselig huskede jeg noget fra en af de film der havde kørt på
det store TV mens de mange mænd havde deres sjov med mig. Jeg måtte skaffe
mig et latexkostume med nitter, høje hæle og en pisk. Pigen på filmen så
virkelig ud som om hun tingene under kontrol og jeg synes det så sexet ud.
Et kort billede af en påspænderdildo trængte sig på men jeg var ikke helt
sikker. Tanken om at jeg fik sådan et kostume og gerne med en
påspænderdildo, var en tanke jeg gerne ville lege lidt mere med. Måske jeg
kunne røvpule min mand med den? Det ville han sgu nok ikke sætte pris på.

Han trådte et skridt tilbage og kiggede på mig med et underligt blik og jeg
tror jeg så en tåre bygge sig op i det ene øje. Var han lykkelig eller
ulykkelig? Han bukkede sit hoved en smule og svarede, at han ville gøre alt
hans herskerinde befalede. Det tiltalte mig og jeg mærkede hvordan det
strammede til i mine brystvorter. Pludselig så jeg mig selv iført det
(røde?) latexkostume, en ridepisk og en masse fræk makeup endog en
tatovering. "Det kan du lige bande på du vil, kom så i tøjet!"

Tja, det var så min historie og jeg tror nok du ved kære læser, at når det
kommer til hævn kan ingen gøre det bedre end en kvinde.

SLUT!!!