[Sexlisten] Blindes sexchat

Denne liste er også anonym og handler i sagens natur, om alle de spændende ting man foretager sig på lagenerne. Her bliver bragt en del saftige historier og stillet enkelte spørgsmål om det frække liv. sexlisten at blindkom.dk
Man Maj 10 09:16:37 CEST 2021

Hej ukendte..

Listen her er før brugt til sexdates, så det er der da mulighed for igen 😊

Men du skal altid huske at underskrive dine mails enten med eget navn, eller alias

Hilsen moderator

Den 9. maj 2021, kl. 22.39 Centraleuropæisk sommertid, skrev Denne liste er også anonym og handler i sagens natur, om alle de spændende ting man foretager sig på lagenerne. Her bliver bragt en del saftige historier og stillet enkelte spørgsmål om det frække liv. via Sexlisten <sexlisten at blindkom.dk>: