[Sexlisten] Blindes sexchat

Denne liste er også anonym og handler i sagens natur, om alle de spændende ting man foretager sig på lagenerne. Her bliver bragt en del saftige historier og stillet enkelte spørgsmål om det frække liv. sexlisten at blindkom.dk
Man Maj 10 10:29:12 CEST 2021

Hej,

Jamen så vil jeg da starte det igen.
Jeg søger en kvinde som har lyst til dejlig, varm og lidenskabelig sex uden de store forpligtigelser.
Bare voksne mennesker der nyder hvad livet kan byde på.

Om mig:

Mand, 29 år
183 høj, slank og veltrænet, grønne øjne og mørkebrunt hår
Jeg er ikke ryger

Søger

Kvinde, 20-50 år
Ikke svært overvægtig