[Sexlisten] Damedouble

sexlisten at blindkom.dk sexlisten at blindkom.dk
Søn Okt 31 00:02:45 CEST 2021

Heia.

Værsko alle i små nydelsesfulde folk der ude. :-)

K.H.

MILLER..

Damedouble

skrevet af: Q1959

sexwriter.dk

Kategori:

Aldersforskel:

Pigesex:

Første gang:

Oralsex:

Sensuel Erotik:

I forsommeren 1974 cyklede jeg – en eftermiddag - ud til tennisklubben for
at træne lidt. Jeg havde meldt fra på holdet året inden, så jeg havde ikke
været der ret meget og trængte til at spille lidt.

På vejen derud gjorde jeg en slags status over mit liv: Jeg var lige fyldt
22, var i en slags fast forhold, havde en hemmelig mand som gav mig smæk,
når jeg havde behov for det. Mine første tre studieår var gået rigtig godt
og mit bijob i boghandlen passede fint ind, men tennis havde der ikke været
meget tid til.
Så jeg var glad og tilfreds, da jeg låste cyklen og gik ind og klædte om.

Jeg havde en aftale om at spille og træne med en kvinde fra klubben, men jeg
var kommet i god tid, så jeg gik ned til slagmuren og varmede op, og lidt
efter dukkede hun op.

Hun var omkring 40 og suverænt klubbens bedste kvindelige spiller, og den
eneste i klubben jeg aldrig havde været bare i nærheden af at slå.
Vi fandt vores bane og så gik vi ellers til den. Jeg trængte til at brænde
nogle kalorier af, og hun savnede en bare nogenlunde kvalificeret
modspiller, så det blev til et par timer med lækker hård tennis.

Vi badede i omklædningsrummet under hver vores bruser og snakkede om,
hvordan det var gået, i den tid vi ikke havde set hinanden, hun spurgte til
mine studier og og mens vi klædte os på, lagde jeg mærke til, at hun kiggede
meget på mig.

Det havde jeg bemærket andre gange – gennem flere år - når vi havde været i
omklædningsrummet sammen, og jeg vidste godt hun var lesbisk, men jeg havde
aldrig mærket hende flirte direkte, men det mærkede jeg tydeligt nu, og
tanken om sex med en kvinde, havde længe ligget i mit baghoved som en
fantasi.
Så jeg besvarede hendes smil og begyndte at kigge lige så interesseret og
indiskret på hende, som hun kiggede på mig.

Da jeg havde tørret mit hår og var ved at sætte en hestehale, kom hun over
bag mig – tog min hårbørste og min elastik – og satte hestehalen lidt højere
oppe end jeg plejede – med ordene: - Sådan har jeg altid forestillet mig den
skulle sidde!

Jeg så hendes ansigt i spejlet og mærkede hendes hænder på mine skuldre –
Vil du med hjem og spise hos mig? - Spurgte hun.
Jeg sagde - uden at tøve - Ja tak, og var helt bevidst om, hvad hendes
hensigt – udover en middagsgæst - også var, men jeg kunne enormt godt lide
hende, og tanken om en aften med nye, anderledes oplevelser, skræmte mig
ikke.
Tværtimod var det pirrende og et kig ind i en verden jeg aldrig havde været
i.

Jeg drak betydelig mere vin end jeg var vant til, nød en lækker salat og
omelet hun lavede mens hun flirtede og spændende musik flød fra højttalerne.
Så lettere berusede endte vi i hendes sofa, hvor hun så mig dybt i øjnene.

Hun var smuk, mørk med forfædre fra Portugal, næsten helt sort, kort hår og
med funklende brune øjne. Slank og trænet med lange ben, og især hendes arme
og hænder var i særklasse, smukke og stærke; neglede på hendes fingre var
lakeret med farveløs mat neglelak.

Hun begyndte med at massere min ene fod, som hun rakte ud efter, da hun kom
tilbage og satte sig ved siden af mig, efter at have hentet mere vin i
køkkenet.

Fornemmelsen af hendes hånd og fingre mellem mine tæer, under min svang og
op ad min ankel skød som en berusende pil direkte op gennem hele min krop.
Jeg var beruset af den vin jeg havde drukket, og måske derfor gav jeg mig
hurtigt hen og modtog hendes kærtegn.
Lidt efter sad jeg med ryggen til hende, i hendes arme, og modtog kys i
nakken, mens hendes hænder kælede mine skuldre og arme.

Hun kælede mig silkeblidt med fingerspidserne så alle de små hår på mine
arme rejste sig, hendes hænder fandt op under min kjole og nussede mit
maveskind, området lige under mine bryster, hvor jer er og var ekstrem
følsom, registrerede hun og hvilede lidt der.
Mine brystvorter var stive og da hun nussede dem, og fornemmede at jeg var
til blid berøring, var jeg simpelthen bare blevet enorm liderlig og også
beruset af den vin jeg havde drukket.

Jeg kan huske at det senere gik op for mig, at hun undervejs havde afluret
fuldstændig, hvordan jeg allerhelst ville have det; hun var en fantastisk
forførerske.

Ingen af os havde sagt et ord under hele seancen, og nu åbnede hun knappen i
min kjole i nakken, trak kjolen op over mit hoved, så jeg nu - på nær et par
gule trusser - lå nøgen i hendes favn.
To af hendes fingre – en fra hver hånd – vædet med spyt cirklede omkring og
på mine brystvorter. Det næste jeg erindrer er at hun, stadig mens hun
kælede mine bryster, med sin tunge åbnede min mund og så begyndte det mest
sanselige kys jeg til dato havde fået.

Hendes hænder nussede og kildede mine bryster, vores tunger var i vådt
clinch i konstant bevægelse, jeg drak af hendes mundvand og hun af mit. Jeg
lukkede øjnene og var faktisk tæt på en orgasme, og havde stadig mine
trusser på.

Kom! – Sagde hun, tog min hånd og førte mig ind i soveværelset, hvor en
kæmpestor dobbeltseng var det eneste møbel. Hun trak gardinerne for til et
vinduesparti og lukkede døren til en altan.
Det var stadig lyst udenfor, men med gardinet trukket for så mørkt inde, at
hun tændte to sengelamper og skubbede mig ned på sengen.

Du kan stadig nå at tage hjem – Sagde hun, mens jeg lå på maven på
sengetæppet.
Jeg svarede ikke, og så mærkede jeg hendes hænder på mine lår og baller.
Silkeblødt kælede hun mine lår, mine baller uden på trusserne og det
nederste af min ryg.
Jeg vidste ikke hvad jeg skulle, jeg var inderligt liderlig, men vidste
intet om sex med kvinder, så jeg lå bare og nød det og sagde lyde, men ikke
et eneste ord.

Jeg husker at jeg forsøgte at gengælde hendes kærtegn, men hun fjernede mine
hænder og rullede mig om på ryggen, stadig iført mine trusser, mens vi
kyssede. Hendes mund gled fra min mund ned over min hage og hals og trak
langsomt et vådt spor omkring mine bryster, videre over min mave og endte
mellem mine lår.

Varm ånde fra hendes mund blev presset gennem mine gule bomuldstrusser, jeg
lagde først hænderne på hendes skuldre og hoved, så lænede jeg mig helt
tilbage, foldede mine hænder over mit ansigt.

Hun trak trusserne af mig og så fulgte en fuldstændig fantastisk seance,
hvor jeg blev slikket og kysset på, i og omkring kussen. Hendes tungespids
afsøgte enhver krog mellem mine lår, ofte på roterende slik omkring min
klitoris, men hver gang jeg nærmede mig en orgasme, fornemmede hun det og
slikkede og suttede mine kønslæber og slikkede mig dybt; så jeg længe –
virkelig længe - balancerede på en knivsæg.

Da jeg ubetinget og tydeligt nærmede mig ”point of no return” søgte hendes
fingre - våde af mine safter - mine bryster, og med et blidt klem om
brystvorterne og en legende tungespids på min klitoris, kom jeg voldsomt,
vådt og højlydt.

Susan – kalder jeg hende her - sad og kiggede på mig da jeg kom til mig
selv.

Var det virkelig din første gang med en kvinde? - Spurgte hun smilende, og
jeg kunne jo kun svare bekræftende, at det var det, men også at jeg havde
bemærket hendes interesse mange gange, og at jeg længe havde haft lyst.

Vil du have tøj på, eller skal jeg tage mit af?

Hun stillede spørgsmålet stadig smilende men også drillende, mens hun sad
med mine trusser i sin ene hånd.

Hun hentede mere vin, tog selv sin T-shirt af, jeg hjalp hende med hendes
shorts og trusser, og så lå jeg længe og kiggede på hende.

Hendes nøgne krop, som jeg havde set mange gange før, var pludselig nøgen på
en anden måde. Vi lå på siden og kiggede hinanden i øjnene, jeg lå og
overvejede hvor jeg skulle begynde og med hvad.

Jeg begyndte med hendes bryster. De var lidt større end mine, stadig faste
og med meget mørkebrune brystvorter som allerede var stive, da jeg tog den
ene brystvorte i min mund og kærtegnede den anden med mine fingre.

Uden ord, men med lyde og bevægelser fandt jeg hendes lyst. Hvor hun havde
nydt mig silkeblødt, nød hun selv lidt mere – ikke hård – men mere direkte
kontakt.
Når jeg holdt hendes brystvorter mellem mine tænder – dog uden at bide –
sukkede hun dybt og holdt fast om mit hoved. Og da jeg bevægede mit ansigt
ned mod hendes kusse tog hun selv fast og klemte sine brystvorter.

Hendes skød var dækket af kulsorte krøller, de ydre kønslæber var mørkebrune
og da hun villigt spredte i sine ben, åbenbarede sig en koralrød, våd og
fantastisk smuk kusse; næsten som et maleri af en eksotisk blomst.
Og da jeg smagte hendes safter – som var de første safter jeg havde smagt,
som ikke var mine egne - og mærkede hvor meget hun nød mine kærtegn og min
mund, var jeg pludselig ikke længere på fremmed jord.

Hun kom i en lang bølgende orgasme mens jeg sugede mig fast på det øverste
af hendes kusse og min tunge legede med hendes klitoris, som var mere end
dobbelt så stor som min, næsten som en lille ært.

Det var blevet mørkt udenfor. Vi sad nøgne på hendes seng, spiste slik og
drak vin og så fik vi fortalt hinanden om os selv og det meste, vi ikke
allerede vidste.

Jeg overnattede hos hende og faldt i søvn i hendes arme. Da jeg vågnede,
lidt ør i hovedet både på grund af al det vin jeg havde drukket, men også af
aftenens oplevelser, var morgenbordet dækket, hun havde været i bad og havde
fået tøj på.
Jeg lånte hendes badekåbe, og vi sad og spiste morgenmad sammen og holdt
hinanden i hænderne tværs over bordet.

Ses vi igen? - Spurgte hun mens hun pakkede sin taske.

Jeg nikkede uden at sige noget.

Jeg booker en bane på torsdag, hvis du kan der – fortsatte hun – hvis du
skal bruge rene trusser ligger de i øverste skuffe på badeværelset.

Så fik jeg et kram og et kys, og hun tog afsted på arbejde.

Jeg tog et bad og fiskede et par trusser op fra hendes skuffe. Et par grønne
i bomuld, rene men ikke nye. Kan huske jeg nød at have dem på.

Da jeg cyklede hjem blev jeg for alvor klar over, at sex med kvinder var
noget der var kommet ind i mit liv for at blive; ikke bare for at blive
afprøvet.

Om torsdagen kørte jeg ud i klubben og ventede til hun ankom, så vi kunne
klæde om sammen. Nu med et helt andet syn på hinanden.

Dejlige Hanne

Skrevet af: Carl1951

Kategori:

Almindelig Sex:

Oralsex:

Sensuel Erotik:

Jeg havde aldrig forestillet mig, at jeg skulle på gymnasium, men da Ruth i
december 1967 fortalte mig, at det var hendes plan, så jeg ingen anden udvej
for at blive ved med at være kærester med hende, end at jeg gik samme vej.

Jeg havde læst som en tosset og læst op på tysk og fransk, som jeg havde
været utrolig doven til, og det lykkedes mig lige akkurat at blive optaget,
og det var takket være Ruth og især hendes mor, som hjalp os begge med
lektierne.

Alene tanken om at hun skulle skifte skole, uden jeg gjorde det samme,
fyldte mig med nagende følelser af jalousi og væmmelige tanker om at Ruth
skulle møde andre drenge end mig.

Min mor syntes godt om ideen med gymnasiet, men min far forstod det
simpelthen ikke.
Han havde allerede planlagt at jeg skulle i lære, hvor han arbejdede, men
efter de begge havde talt med min klasselærer, gik han med til det.

Så det var ene og alene Ruth og især sex med hende, der gjorde at jeg kom en
helt anden vej ind i mit voksenliv.

Så kærlighed, kys og sex kan forårsage mange ting.

Ruths forældre købte en kolonihave med et lille hus i Ejby, og der tilbragte
hun og jeg mange timer med hed sex efter skoletid, og i weekenden når hendes
forældre var i kolonihaven, havde vi lejligheden for os selv og vi blev
efterhånden ret gode til at nyde hinanden på den gode måde.

Væk var al generthed og jeg begyndte at nyde at vi elskede i dagslys. Nød at
se Ruths nøgne krop som jeg udforskede i alle kroge. Hun nød når jeg
slikkede hende og jeg fandt alle hendes følsomme steder og oplevede at hun,
som mange andre kvinder, kunne få flere orgasmer lige efter hinanden.

Ung og naiv som jeg var, troede jeg det skulle være mig og Ruth resten af
mit liv, men jeg blev klogere en eftermiddag lige efter jeg begyndte i 2. G,
hvor jeg efter sidste time kiggede efter Ruth og hverken fandt hende på
gymnasiet eller hjemme hvor hun boede.

Så jeg besluttede at cykle ud og høre nogle nye plader i Fona på Falkoner
Alle.

Da jeg holdt for rødt i krydset Jagtvej/Ågade, så jeg Ruth på cykel sammen
med en fyr der gik i 3. G, og jeg vidste med det samme at de var på vej til
Ejby.

Jeg blev holdende lidt og de vildeste tanker for gennem mig: Skulle jeg
indhente dem og forsøge at forhindre det?

Skulle jeg lade som ingenting og håbe de ikke var på vej til kolonihaven?

Jeg besluttede at følge efter dem og kort efter kunne jeg se dem, da de
fortsatte ad Jyllingevej, og selv om der var langt mellem os, kunne jeg
fornemme at de snakkede og pjattede.

Deres cykler stod ved kolonihaven da jeg dukkede op omkring et kvarter efter
dem, men jeg kunne ikke se dem.

Jeg sneg mig ind i nabohaven, så jeg kunne komme op til det lille gæstehus,
hvor Ruth og jeg plejede at være.

Da jeg kom gennem hækken uden at det kunne høres kunne jeg se, at gardinet
til det lille hus var trukket for, men der var en sprække mellem gardinerne.

Jeg holdt vejret og gik op til vinduet og kiggede ind.

Ruth lå på ryggen og havde hans pik i munden, mens han sad overskrævs på
hende med sit hoved mellem hendes lår.

Jeg blev kun stående nogle få sekunder, mens det sortnede for mine øjne og
jeg ønskede, at det hele var en ond drøm.

Jeg valgte en omvej hjem og sad længe ved Bellahøj og tænkte over, hvad jeg
havde set. Og jeg var klar over, at jeg havde set Ruth for sidste gang.
Den måde hun begærligt havde suttet ham og den måde hun havde bevæget sig,
mens han slikkede hende, fortalte det hele. Hun havde fundet en anden og
mere erfaren end mig, og jeg var sikker på at de havde været sammen før.

Jeg pjækkede fra gymnasiet de næste dage, Ruth kontaktede mig ikke, og da
jeg vendte tilbage fortalte hun mig i et frikvarter, at hun havde mødt en
anden.

Jeg fortalte hende aldrig at jeg havde fulgt efter dem og havde set hvad der
skete, men jeg kom mig over det, især efter en lørdag aften, nogle måneder
senere, hvor jeg mødte en sød pige i en ungdomsklub.

Jeg havde set hende før i en ungdomsklub i Brønshøj, men da var hun sammen
med en anden, men nu var hun alene og vi faldt i snak og der var rigtig god
kontakt.

Vi fulgtes ad hjem til fods, og på vejen tog jeg fat i hendes hånd, og hun
kvitterede med at flette sine fingre med mine.

Hun var anderledes end de fleste andre piger der kom i klubben; hun brugte
ikke makeup, var i smarte jeans og hendes lange lyse hår var ikke hverken
sat op eller i hestehale, bare helt løst og det så godt ud.

Vi satte os på en bænk ved Peblingesøen og så begyndte vi at kysse.

Dejlige varme våde kys som gik direkte i pikken, men det skjulte jeg
behændigt, og besluttede at jeg ikke ville prøve at gå videre end kys.

Jeg var simpelthen forelsket for anden gang i mit liv, og jeg fornemmede at
hun nød mine kys mens hun holdt om mig.

Vi aftalte at ses igen dagen efter, når hun havde fri. Hun var i gang med at
uddanne sig til sygeplejerske på Bispebjerg Hospital. Så vi kyssede farvel i
en port tæt på hvor hun boede. Jeg gik hjem og onanerede og dagen efter
cyklede jeg ud og mødte hende foran hovedindgangen til hospitalet.

Jeg havde taget penge med så jeg kunne invitere på et eller andet eller i
biffen, men hun foreslog, at vi tog hjem til hende.
Hendes mor arbejdede på Carlsberg og var på aftenhold. Så der var ingen
hjemme, og det syntes jeg var en mægtig god ide.

Hanne, det hed hun, lavede en kande te og så sad vi i deres stue og snakkede
og fik lidt mere at vide om hinanden.

Vi gik ind i hendes værelse, hvor der var plakater med popstjerner på
væggene og ellers bare et bord og en seng og så en båndoptager, en Grundig,
som hun havde optaget en masse god musik fra radioen på.

Hun satte et bånd på mens jeg stod og kiggede på et kæmpestort billede af
Rolling Stones som prydede væggen over hendes seng.

Hanne lagde armene om mig og inviterede til et kys. Det blev et langt et af
slagsen og jeg mærkede bare lysten strømme gennem mig.

Heldigvis havde hun det på samme måde og på et tidspunkt, hvor jeg havde
fået en hånd ind under hendes bluse og fumlede med hendes BH, satte hun sig
lidt mere op og åbnede selv låsen på BHen med den ene hånd, mens hun kiggede
ned og kunne se, at jeg havde stiv pik, som ikke rigtigt kunne finde ud af
hvor den skulle pege hen.

"Jeg kan se du er glad for at se mig!" - Sagde hun, og lagde en hånd på mine
bukser, der hvor det pressede mest på.

Jeg var lidt overrasket over at hun tog initiativet så hurtigt, men det
dæmpede på ingen måde mine lyster og kort efter lå vi nøgne og kyssede og
kælede.

Hun havde smukke store bryster som jeg kyssede og kælede og det nød hun.
Hendes kusse var dækket af helt hvidt meget blødt glat hår og hun både
duftede og smagte pragtfuldt.

Jeg var så tændt at jeg var bange for at komme inden jeg var kommet i gang,
så jeg brugte lang tid på at slikke hende blidt og grundigt.

Hanne slap mine skuldre og lagde sig bare tilbage med vidt spredte ben og
tog imod min tunge og mine læber.

Jeg lå for anden gang mellem benene på en skøn pige og jeg gjorde mig umage,
tænkte i korte øjeblikke på Ruth, men så koncentrerede jeg mig om øjeblikket
og Hanne.

Og så kom hun i et langt suk mens jeg kunne mærke hun først pressede sammen
og så gav slip.

"Hold da op, det var fantastisk!" – Så mange var hendes ord, inden hun
tørrede mig om munden med sin undertrøje og kyssede mig.

"Jeg har kondomer i min jakke" – Fik jeg sagt, da hun lagde sig på ryggen og
tog fat i mine arme.

"Jeg tager P-piller" – Svarede hun kort og smilede til mig.

"Helst langsomt" – Hviskede Hanne, mens hun flettede sine fødder omkring mig
og jeg, uden at bruge hænder, trængte op i hende.

Så jeg bollede hende langsomt mens hun holdt fast med sine ben. Jeg rejste
mig på et tidspunkt op på albuerne og kiggede på hende, hun havde lukket
øjnene og når jeg kiggede ned, kunne jeg se hendes dejlige bryster vugge
frem og tilbage.

Så lukkede jeg øjnene og for første gang nogensinde kom jeg uden kondom i en
varm, våd og stram kusse.

Jeg var lige blevet 18 år, men havde løjet og sagt jeg var 19. Hanne til
gengæld havde løjet sig yngre end hun var. Hun var næsten 20.

Vi var kærester i flere år og flyttede sammen i en lille billig lejlighed i
Indre By da jeg blev student og vi klarede os igennem på hendes løn, min SU
og et job jeg havde fået i en musikforretning i Indre By, som jeg kunne
passe mens jeg gik studerede.

Vores sexliv var forrygende så længe det varede, men hun mødte en læge hun
faldt for, og nogenlunde samtidigt mødte jeg en kvinde på UNI, så Hanne og
jeg gik hver vores vej uden komplikationer og uden tårer. Vi så dog hinanden
i smug i en kort periode.