[Sexlisten] Man skal ikke drille

sexlisten at blindkom.dk sexlisten at blindkom.dk
Søn Okt 31 21:29:46 CET 2021

Heiaj

Det kan man få udaf at drille.

K.H.

Miller:

Man skal ikke drille

Skrevet af: MøgUngen

sexwriter.dk

Kategori:

Gruppesex:

bondage:

analsex:

Oralsex:

Onani:

Min veninde havde tit drillet mig med at hun gerne ville prøve en trekant
med to mænd. Min reaktion havde været NO WAY..!!!...man er vel en mand og en
mand har da kun trekanter med to piger...eller..??
Men som sagt..hun blev ved med at være drillende....og det kunne jeg jo ikke
have, så jeg måtte udtænke en plan.
Jeg begyndte at se på billeder af trekanter og må da indrømme, det var sgu
lækkert at se to fyre om en pige, se hvordan pigen blev taget i begge ender,
hvordan hun suttede to pikke af på samme tid osv.

En plan begyndte langsomt at tage form, men hvem skulle jeg dog finde til en
trekant med min veninde..det er jo ikke bare lige noget man spørger en ven
om...??...vil du være med til en trekant med mig og min veninde...nej....det
lyder dumt...??
Jeg tænkte mig meget om...hmmmm...kendte jeg mon nogen som ville være med og
så slog det mig..jeg kender jo en ven som altid er frisk og jo..han er nogen
lunde af samme støbning som jeg, det skulle jo være en som jeg havde tiltro
til og som jeg kunne stole på og min veninde skulle vel heller ikke sådan
helt skræmmes, så en der var ligesom jeg og som af natur havde samme
indstilling som jeg...jo..det måtte være ham.
Jeg ringede til ham og fortalte om min situation og den lille plan som jeg
havde og heldigvis..svarede han kækt..jo...hvorfor ikke...det ville da være
en oplevelse. Puhaaa...første del af planen var lykkedes. Jeg aftalte med
ham at vi lige måtte tale nærmere sammen, jeg havde jo lige nogle forbehold
og helt i orden var det med ham.
Jeg mødtes med ham nogle gange og vi fik talt tingene igennem og han kom med
en meget god beroligende sætning.."betragt mig som et stykke legetøj, som
kommer med i legen" en god måde at tænke på.
En dag min veninde var hos mig og vi havde elsket hele formiddagen, bl.a.
med en påspændningsdildo...som jeg havde på..således at jeg kunne tage hende
i begge huller samtidigt, så lå vi og slappede af bagefter og hun kiggede på
mig med drillende øjne og sagde" iiihhh....tænk hvis det havde været to
rigtigte pikke"..så for en lille djævel i mig..jeg kiggede på hende og
sagde" nu skal du ikke være så kæphøj..jeg har lavet en aftale med en anden
og pludselig en dag..så er vi to om at tage dig"...hun blev helt
stille...krøllede sig sammen og kiggede på mig med store øjne...jamen, det,
sååå, øhhhhh...hun kunne ikke tale.
Oooooohhhh..hvilken fryd det var at se hende som en lille bange pige, men
med et spændt og længselsfulgt blik i øjnene, ja..de lyste næsten af begær.
Der gik nogle uger og få at holde lidt gang i min venindes fantasi..så
sendte jeg dagligt billeder af trekanter til hende og hendes kommentare til
billederne..jo..hun kunne i høj grad lide dem.
Så kom dagen....min ven var ankommet og vi talte frækt om hvad som skulle
ske..jeg stod og holdt øje med min veninde..jo..der var hun..hurtigt sagde
jeg til min ven..gem dig i skabet og vær lidt stille..og vupti...så var han
gemt af vejen.
Det ringede på døren og jeg åbnede...ind kom hun..dejlig som altid og
kyssede mig kærligt og gik ind og satte sig i sofaen. Jeg skænkede kaffe til
hende og satte Gl. Dansk på bordet...hun kiggede på mig..nååå..vi gir den
rigtigt idag....he he, tænkte jeg ...du skulle bare vide.
Jeg bad hende om at smide tøjet og stille sig midt i stuen..så gik jeg ind i
soveværelset, hentede en øjemaske og gav hende den på..og førte hende ind
til sengen..her lagde jeg hende ned og bandt hende, således at hun lå med
armene over hovedet og benene vidt spredt.."iiiihhhh..du er vist lidt fræk
idag" var hendes bemærkning.
Jeg smed selv tøjet og lagde mig mellem hendes ben og slikkede hendes
barberede honningekrukke..så pludselig stoppede jeg..øjeblik sagde jeg...jeg
gik ud af soveværelset og hentede min ven..shhhh..sagde jeg til ham...han
nikkede og smed tøjet og fulgte stille efter med ind i soveværelset.
Vi stod et øjeblik og kigge på det flotte syn....så sagde jeg..her er så min
ven...hun sank en stor klump..og fik fremstammet..øøøhhh..hej.
Vi lagde os ved siden af hende og begyndte at kæle og kysse hendes
bryster..klemte dem og bed let i vorterne..hun stønnede..og nød
behandlingen. Jeg bevægede mig ned til hendes fisse og slikkede i langsomme
bevægelser med tungen, sugede på hendes klitoris, mens vennen fortsatte
behandlingen af brysterne. Vi byttede plads...han lå nu mellem hendes ben og
jeg satte mig overskrævs på hende og førte min spændte pik hen til hendes
indbydende mund...et stort støn kom fra hendes læber og min pik forsvandt
langt ind i hendes mund...hun stønnede højt....så godt hun nu
kunne..slubrede de salte smøredråber i sig..jeg tog min pik ud..og kunne
næsten høre hendes skuffelse...men hurtigt blev den afløst af min vens
pik..og jeg gik i gang med at slikke hende igen..langsomme bevægelser med
tungen, sugen på klitoris, tungen op i fissen...det blev for meget for
hende..hun spændte kroppen og stønnede en stor udløsning ud i rummet alt i
mens hun suttede ivrigt på vennens pik.
Vi tog en lille pause og løsnede hendes bånd og tog masken af hende..hun
gibbede med øjnene og da øjnene havde vænnede sig til lyset..smilede hun
glad til os. Vi sad lidt og talte og fik lidt mere Gl. Dansk. Så lagde jeg
hende ned og begyndte at slikke hende igen..vennen sad og kiggede på og gned
sin pik i lange seje træk. Jeg lagde mig på ryggen ned på sengen og hurtigt
var hun over min pik, ind forsvandt den i hendes varme villige mund og frækt
vrikkede hun med røven.
Vennen sad stadig og spillede pik..halv siddende op ad hovedgærdet på
sengen..mens hun suttede min pik, kiggede hun intenst på hans spilleri...hun
slap min pik..vendte sig om og tog hans pik i munden. Hendes flotte røv
strittede lige bagud mod mig..jeg kunne ikke stå for fristelsen..jeg
stillede mig bag hende og førte pikken op i hende..et stort og dybt
støn..kom fra hende..langsomt lod jeg pikken glide ind og ud af hende...hun
stønnede som jeg aldrig havde hørt før...et støn som virkelig tændte
mig..ååååhhhh...at se hende sutte pik....mens jeg tog hende bagfra...hvilket
lækkert syn.
Jeg blinkede til vennen og sagde at han skulle række mig glidekremen som
stod på bordet..jeg tog en ordentlig klat og smurte hendes røv ind..lod en
finger forsigtigt glide op og smørre det lille frække hul. Smurte så min
egen pik ind og lod den forsigtigt og langsomt støde mod hendes lille
stramme hul..pikhovedet gled ind...igen...et meget stort støn fra hende..jeg
pressede mere på og hele pikken gled op i hende..jeg holdt en lille
pause...og begyndte så at bevæge mig frem og tilbage...åhhhh...skønt at
bolle hende sådan og særligt at høre hvordan hun stønnede og vrikkede med
røven alt i mens hun suttede vennens pik. Jeg havde en fin udsigt og så
hvordan pikken gled ind og ud af hendes mund..hendes spillende tunge og
hendes sugende bevælgelser. Hun intensiverede hendes behandling..og det blev
for meget for min ven..han sprøjtede i hendes mund og hun sluprede begærligt
hver en dråbe i sig.
Vi holdt en lille smøgpause og talte lidt om alt og ingenting.
Jeg hentede en dildo og bad hende om at ligge og lege med sig selv..en ide
som hun faktisk selv var kommet med..og som jeg var helt med på. Frækt var
det at sidde der med min ven og kigge på mens dildoen gled op i hende...og
jeg kunne se på hendes øjne at hun nød situationen.
Vennen og jeg sad og gned vores pikke og så bare på den dejlige og frække
lille leg som foregik.
Hun tændte for vibratoren og det gav et lille gib i hendes krop..hun lod
vibratoren glide op på klitoris og hendes læber rystede og hun kom med små
lystne støn. Hun kigge intenst på vores pikke som vi ivrigt gned, alt i mens
hun forsatte sin leg. Det var virkeligt frækt at bare sidde der og kigge på
hende og vi ville gerne hjælpe hende lidt, så vi begyndte at kæle for hendes
bryster og kysse hendes lår..men bestemt sagde hun...nej..det er mig selv
der vil og i skal KUN kigge på. Øv..det var svært at stoppe, men vi gjorde
som hun sagde og kiggede intenst på hendes leg. Dildoen gled frækt ind og ud
af hendes fisse og vi kunne høre brummen og de søde svup lyde, når dildoen
gled helt ud, blot for at forsvinde helt ind igen. Hun begyndte at stønne
mere og mere højtlydt, dildoen gled hastigere og hastigere over hendes
klitoris og
til sidst blev det for meget for hende..vibratoren blev presset hårdt mod
kilderen og hun spændte sin krop og kom højlydt i en stor orgasme. Lille
pause igen.
Så lagde jeg mig ned på sengen og hurtigt var hun over mig...suttede min pik
og så vupti..hun måtte mærke den...så hun satte sig oven på og red..min ven
var hurtig og stillede sig villigt foran hende og stødte sin pik ind i
hendes mund..ååååhhhh..der lå jeg og blev reddet og kunne kigge lige op på
min vens pik som forsvandt i hendes varme mund...meget frækt syn..det må
lige siges.
Min ven tog sin pik ud...og gik om bag os og kælede for hendes røv...kyssede
ballerne og kom med søde kommentare..hun stoppede sit vilde ridt og krøb ned
over mig og tog min pik i munden.
Der lå hun nu med røven ud over sengekanten og vrikkede frækt. Min ven var
ikke sent til at opfange det..han stødte op i hende og kneppede hende hårdt.
Det blev for meget for hende og ud slap hun et støn og faldt sammen.
Desværre måtte min ven gå..han skulle på arbejde...vi sagde pænt tak til ham
og spurtge om vi måtte bruge ham en anden gang...jo....meget gerne svarede
han og forlod os.
Ååååhhhhh..sikken en oplevelse vi havde haft..så da vi blev alene måtte vi
elske videre.
Hun var ikke sent til at tage min pik i munden og sutte vellysten.
Åååååhhh..hendes varme bløde mund og hendes spillende tunge..jeg satte mig
overskrævs på hende..gned min pik mellem hendes bryster og lod pikhovedet
forsvinde ind i hendes mund..det blev bare for for meget..jeg tømte mine
varme stråler ud over hende og hun gned ihærdigt for at få det hele ud.
Så suttede hun mig ren og stønnende faldt vi sammen.

Så fyre..kom igang..giv jeres veninder den oplevelse..det kan godt betale
sig..og måske en dag hun tager hævn..og tager en veninde med
hjem..ooohhhh...ve ohh stakkels lille mig.