[Sexlisten] Et lift hjem fra firmafest

sexlisten at blindkom.dk sexlisten at blindkom.dk
Søn Okt 31 21:34:34 CET 2021

Heiaj

så lige den sidste for i dag eller denne weekend-sex!

K.H.

Miller:

Et lift hjem fra firmafest

sexwriter.dk

Skrevet af: ???

Kategori:

Aldersforskel:

Almindelig Sex:

Jeg havde holdt mig på afstand af Marc hele aftenen, for at ingen skulle
bemærke min interesse for ham. Jeg havde længe syntes han var spændende. Han
var noget ældre end mig, 13 år, men en veltrænet mand med glimt i øjet, der
altid er klar på en frisk bemærkning. Men firmaets regler er ingen

forhold imellem medarbejdere, og når man er glad for sit arbejde, er det
meget at satse.
Det blev sent og folk begyndte at gå hjem. Jeg kan se Marc siger farvel til
dem han sider til bords med, og går mod garderoben. Jeg takker også af ved
mit bord, med undskyldning om at det er sent og jeg skal tidligt op. Jeg
smutter ud i garderoben efter min jakke, og går ud på gaden. Der står han og
skal til at ringe efter en taxa. Vil du køre med spørger jeg, jeg skal
alligevel den vej. Marc smiler og takker ja. Jeg smiler op til begge ører da
vi går mod min bil, endelig lidt alene tid os to. Vi sætter os ind og
småsludrer på turen, jeg finder ud af at du er single, og det samme er jeg.
Vi sider tæt i min lille bil og vores fingre strejfer hinanden nogle gange
på turen, han har dejlig varme hænder som jeg har lyst til at røre mere ved.
Jeg spekulerer som en gal på hvordan jeg bryder isen, skal jeg bare lægge en
hånd på Marcs hånd, eller lår imens vi kører? Det kunne være en start, men
kunne også blive en meget akavet slutning! Vi når frem og vi stiger begge ud
af bilen. Vi giver hinanden et farvelkram. Men ingen af os giver slip.
Efter lidt tid kigger jeg op. Jeg står helt stille og kiggede ind i hans
dybe brune øjne, jeg vil ikke hjem nu tænker jeg. Den her aften kan ikke
slutte nu. Han smiler og stryger mit hår væk fra kinden. Jeg nyder hans
varme hånd der røre min hud. Så krammer han mig tættere og jeg lægger mit
hoved på hans skulder. Jeg kan høre hans åndedrag og mærke hans varme. Vi
står lidt sådan og bare nyder hinanden, jeg er som forstenet. Vil du med ind
spørger han forsigtigt. Ja, får jeg fremstammet, får låst bilen og går med
ind i huset. Må jeg byde på en drink spørger du. Ja tak, svarer jeg
forsigtigt, men så går der lidt før jeg kan køre hjem, siger jeg med det
fornuft der er tilbage. Marc laver to gin og tonic, og servere dem i sofaen.
Jeg jubler inden i over at være her, og samtidig er jeg bare for genert til
at tage næste skridt. Jeg får pænt hurtigt drukket ud, han fornemmer min
nervøsitet laver en ny drink til mig. Jamen, så kan jeg da ikke køre hjem
udbryder jeg med sommerfuglene flyvende rundt i min krop. Du må godt sove
her, svarer du med et glimt i øjet og fortsætter, du er så smuk, jeg ser på
dig hver dag på jobbet, og havde det ikke været for firmaets politik så
havde jeg inviteret dig ud for længe siden. Jeg sider og måber og tror
dårligt mine egne ører, og får i min iver væltet glasset. Gud undskyld
udbryder jeg og rejser mig hurtigt, og ser mig om efter noget at tørre op
med. Du smiler bare, henter et par viskestykker og siger, det er okay, det
skal du ikke tænke over. Vi får tørret op og går i køkkenet. Her ender vi
ansigt til ansigt, og han lægger armene om mig igen. Jeg bliver helt
handlingslammet i en blanding af spænding og lykke. Hans læber finder mine,
han kysser mig varmt og vådt, hans tunge er skøn og drillende. Min krop
begynder at slappe mere af ved hans kærtegn. Marcs ene hånd finder ned til
min hofte, dernæst min balle som han giver et klem. Han afventer min
reaktion, jeg giver et lille tilfreds suk og lukker øjnene, hans hånd
fortsætter sin vandring og finder ind under trøjen, først op af ryggen og
åbner min bh, jeg får kuldegysninger. Han stopper med at kysse mig, tager
fat om min røv og løfter mig op på køkkenbordet. Han kigger på mig, og jeg
ser direkte ind i hans fortryllende mørkebrune øjne, og mit blik skriger på
mere. Han tager sin skjorte af, jeg kigger grådigt på hans overkrop, han har
mørke hår på brystet, gode brede skuldre og en tilpas fyldig muskelmasse.
Det tænder mig for vildt. Han løfter op i min trøje og begynder at kæle for
mine bryster, klemmer dem lidt med hans store hænder, nuldrer mine vorter
som er helt stive af fryd, han ser på mig og smiler imens. Jeg er helt væk i
en rus af alkohol og nydelse, jeg lukker øjnene og åbner kun i små glimt og
ser hans intense blik. Så hiver han min bluse helt af, fører mine hænder op
over hovedet og binder dem med min trøje fast til et lågegreb. Han tager et
viskestykke og binder for mine øjne. Jeg bliver en smule nervøs igen, så
godt kender vi jo heller ikke hinanden. Marc kysser min ene hånd, min
underarm, albue, min hals, jeg sukker og bliver tryk igen ved hans blide
berøring. Hans sti af kys ender ved mit ene bryst, hvor hans tunge leger med
min brystvorte, først det ene bryst, så det andet imens hans hænder masserer
mine lår. Min nederdel bliver krænger op, jeg kan hører han åbner en skuffe,
og et øjeblik efter lyden af en saks der klippet imens jeg kan fornemme mine
nylonstrømper og trusser forsvinde! Jeg gisper lidt overrasket, Mark stryger
min kind og kysser mig igen med drillende tunge, og fortsætter hele vejen
ned til mit skød hvor han grådigt begynder at slikke min fisse. Han presser
to fingre op i mig og leger med mit indre, jeg er drivende våd og stønner
højlydt ved hans indtrængen. Han bliver ved et stykke tid og jeg vrider mig
i nydelse og klemmer ham med lårene, da jeg skriger en orgasme ud stopper
han og giver mig en pause til lige at komme mig. Jeg kan høre han tager sine
bukser af. Så løsner han mig fra lågegrebet, og fører mine hænder om hans
hals, hans hånd er mellem mine ben igen og vupti støder han sin pik op i
mig. Jeg kommer med et lidt overrasket men tilfreds støn, så tager han fat i
min røv og løfter mig op. Jeg bliver båret af sted som var jeg let som en
fjer, med hans pik stødende helt i bund op i mig. Så bliver jeg lagt ned på
noget hård og koldt, er stadig blændet men mine andre sanser siger mig at
det må være spisebordet. Han trækker sig ud af mig og begynder at slikke min
fisse igen, imens hans ene hånd klemmer om mit ene bryst og leger med min
strittende vorte, hans anden hånd spreder mine skamlæber så mit Vennebjerg
er helt blottet til tungeleg. Jeg stønner højlydt og vrider mig på bordet,
så Marc må tage fat i mine lår og holde mig fast, jeg kommer i et langt
skrig og mine lår kramper om Marc, han stopper lidt og lægger sig ind over
mig et øjeblik, holder mig tæt til jeg lige er faldet lidt ned. Så tager han
om mine hofter og trækker mig ud til bordkanten, løfter mine ben op på hans
skuldrer og stikker sin pik ind i mig igen og kører hårde bundstød fra
starten, jeg stønner straks bravt igen og han begynder at pumpe løs, så
stopper han, giver mine nippels en hurtig slikketur, og vender mig om på
maven, så jeg kommer til at stå bøjet ind over bordet. Hans pik finder
hurtigt ind i mig igen, det er helt vidunderligt. Jeg holder fast i bordets
kanter imens Marc pumper løs, jeg kan mærke ham langt op i mig. Jeg
hyperventilerer, stønner og skriger så jeg bliver helt svimmel, en fed
sexrus jeg ikke selv kontrollerer. Så kan jeg mærke Marc kommer, hans pik
helt i bund i mig, hans lår mod mine i små krampebevægelser, og et
veltilfreds støn, så bøjer han sig ned over mig og kysser min nakke imens
jeg lader det sidste nydelsessuk gå af. Han tager bindet fra mine øjne og
jeg ser på ham og smiler, du er skøn siger han og giver mig et kys på
kinden.