[Sexlisten] Den vilde kollega.

sexlisten at blindkom.dk sexlisten at blindkom.dk
Søn Jan 8 03:39:08 CET 2023

K.H.

Miller.

Den vilde kollega.

Sexwriter.dk

Kategori(er):  <https://sexwriter.dk/viskategori.aspx?id=20> Utroskab |
<https://sexwriter.dk/viskategori.aspx?id=21> Almindelig sex

Jeg havde efterhånden talt med Pernille rigtigt mange gange i telefonen, da
hun arbejdede på et lager og jeg sad på et kontor som sælger. Til at starte
med var tonen professionel, men efterhånden som tiden gik kunne jeg ikke
lade være med at kalde hende ”lille skat” eller ”darling” når hun tog
telefonen.

Vi havde endnu aldrig set hinanden, så da der kom en mail fra ledelsen om at
jeg skulle på noget kursus, og jeg så at Pernilles navn også var på listen,
blev jeg da lidt glad. 10 minutter efter ringede Pernille og sagde, at hun
da var glad for at hun kendte mig, for ellers var hun ikke taget med. Der
var næsten 3 måneder til vi skulle afsted, men jeg havde nu en rig muglighed
for at skrue op for charmen i telefonen. Jeg fortalte hende at vi rigtigt
skulle hygge os, da jeg kendte stedet. Pernille spurgte mig om alverdens
ting omkring kurset, men en dag sagde hun:
-Hvad forventes det at jeg være iklædt?
-Du skal selvfølgelig have det frækkeste tøj du kan finde, husk på du skal
være sammen med mig !
Hun grinede, men fortsatte aligevel:
-Nej seriøst, forventes det at jeg skal have kjole og høje hæle på, for jeg
er altså ikke så god til at gå i sådan nogle.
-Det ville da glæde mig hvis du møder op sådan, men jeg tror ikke det er et
krav.
-Hvis det kan glæde dig, så gør jeg det.
I det samme kom chefen og bad mig om at lave nogle tilbud til et par kunder,
så jeg var nød til at stoppe samtalen. Lidt efter kom der en mail, hvor
Pernille skrev: Skriv lige en liste, over det tøj du gerne vil se mig i, så
kikker jeg på den. Jeg skrev tilbage: Vi starter nedefra. Høje stilletter,
selvsiddende strømper, stram nederdel, udringet bluse. Hurtigt fik jeg et
svar: Hvad med trusser og bh og en stor smiley. Jeg svarede: kun hvis de er
frække, ikke noget med bedstemors de uldne. Der kom ikke noget svar, så jeg
tænkte at jeg måske var gået over stregen, og drevet joken for langt ud.
Nå, men den store dag oprandt. Vi havde aftalt at jeg skulle hente Pernille.
Jeg kørte ind i indkørslen til hendes hus og døren gik op. Ud trådte en
kvinde i slutningen af 30’erne, hun var slank og havde pæne lange ben, på
fødderne havde hun et par ultra høje stilletter, og hendes figur blev
understreget af den stramme nededel der gik hende til knæene. Hun havde en
sportstaske i hånden. Jeg steg ud og fløjtede:
-Hej smukke, er du klar ?
-Hejsa, ja giv mig lige en hånd med tasken, så er du sød.
Jeg smed tasken om bagi, mens Pernille låste huset og satte sig ind i bilen.
Jeg satte mig ind og gav hende hånden:
-Dav, jeg hedder Martin.
-Åårh du er åndsvag, vi kender sku’da hinanden.
Jeg grinede og vi kørte. En halv time senere spurgte pernille om vi ikke
kunne stoppe, da hun skulle tisse. Jeg drejede ind på den næste rasteplads,
som var en af de små, hvor der bare var et wc og intet andet. Pernille steg
ud og gik over på wc, jeg steg også ud for lige at strække benene og nyde
det gode vejr.
Pernille kom ud igen og vi stod lidt og nød solen inden vi kørte videre. Da
vi kom ind i bilen lagde jeg mærke til at hun lagde noget ned i sin taske,
men ikke hvad det var, men hun kikkede på mig og sagde:
-Det er mine trusser, nu er jeg jo kommet hjemmefra, og kan slå mig løs.
-Øøøh, nåe jae deeet....
Jeg er normalt ikke sådan at slå ud, men Pernille slog benene totalt væk
under mig, med sine frække øjne og røde læber, hun lænede sig frem og tog
den lille cardigan af og afslørede en tynd lille top med bittesmå stropper.
Jeg kunne tydeligt se hendes halvstive brystvorter, under det tynde hvide
satin.
Nå, men vi kom frem, og fik nøgler til vores værelser, vi havde en halvanden
time inden vi skulle mødes med de andre i det store auditorium. Pernille
kikkede på mig med sine frække øjne og sagde:
-Skal vi se dit værelse, eller mit ?
-Ja øøøhh det ved jeg ikke...
Hun gik grinende hen til elevatoren og jeg fulgte med. Inden længe stod vi i
hendes værelse og hun sagde:
-Jeg har en flaske med i tasken, jeg tænkte at vi kunne bruge et glas at
styrke os på inden vi skal møde de andre.
Hun hev en flaske whiskey og 2 glas frem, skænkede, rakte mig det ene glas
og satte sig på sengen. Jeg satte mig på en stol og vi skålede, Pernille så
godt nok dejlig ud som hun sad der, hendes ben var så spredte som nederdelen
tillod det og hendes brystvorter strittede flot bag det tynde stof. Hun
lænede sig tilbage og sagde:
-Nu håber jeg ikke at det er alt for kedeligt, for jeg er sku kommet for at
ha’ det lidt sjovt. Nu er jeg endelig sluppet fri af mand og børn.
Hendes ene strop var gledet ned, men hun gjorde intet for at sætte den på
plads. Tværtimod så kikkede hun mig dybt i øjnene og sagde:
-Du sidder jo og klæder mig af med øjnene, nu skal jeg hjælpe.
Så vippede hun den anden strop ned og trak ned i toppen, så hendes bryster
hoppede ud i det fri.
Hun bundede sin drink og fortsatte: -Kom her Martin, rør lidt ved mig, jeg
er skrup liderlig!
-Ja øhhh jaa, jeg mener...øøøh det ka’ jeg da godt...
Hun smilede mens jeg drak ud og rejste mig og tog fat i hendes varme bryster
med begge hænder. Hendes vorter var helt stive og hendes hud føltes varm og
lækker. Jeg krammede brysterne og mærkede Pernilles hænder gå i gang med at
løsne mit bælte og knappe mine bukser op.
Jeg trak hendes top helt ned og tog endnu mere fat om hendes bryster. Hendes
hænder havde fået bukserne lukket op og hun havde nu hånden inde på min pik,
som hun lukkede hånden omkring. Vores læber mødtes og vi kyssede hinanden
begærligt. Jeg flyttede en hånd ned til hendes knæ og kørte den hurtigt op
af låret. Da jeg nåede kanten af strømpen stoppede jeg lidt. Pernille
løftede røven, så nederdelen kunne komme op omkring livet på hende.

Pernille havde fået min pik ud og gned den hårdt. Hun stoppede et øjeblik så
jeg kunne få bukserne helt af, så skubbede hun mig ned på sengen og hoppede
op på min pik, som hun styrede direkte op i den varme fisse. Hun sad lidt,
da den var kommet i bund, men hurtigt begyndte hun at ride mig. Jeg kunne
kun nyde denne dejlige kvinde der kneppede mig for vildt. Jeg tog hænderne
op på hendes bryster og nulrede hendes vorter mellem fingrene. Pernille red
mig hurtigere og hendes vejrtrækning blev kraftigere, hun vred sit ansigt og
jeg kunne regne ud at hun fik en orgasme, for fissen trak sig sammen og
holdt min pik i et jern greb. Jeg kunne ikke klare mere og stønnede:
-Jeg kommer snart Pernille.
-Åååhh ja, lad mig få hele ladningen, jeg trænger til det...
Hun satte farten yderligere op, og jeg skød ryg og pumpede min sperm ud i
hendes skoldhede underliv. Hun fortsatte med at kneppe mig til der ikke var
en dråbe tilbage i pikken. Så stoppede hun og sagde:
-Uhhmm det var dejligt, lige hvad jeg havde brug for! Men nu må vi vist
skynde os, vi skal være dernede om 10 minutter.

 <https://sexwriter.dk/viskategori.aspx?id=6> Gruppesex |
<https://sexwriter.dk/viskategori.aspx?id=21> Almindelig sex |
<https://sexwriter.dk/viskategori.aspx?id=27> Analsex |
<https://sexwriter.dk/viskategori.aspx?id=34> Onani

Jeg forlod Pernille og gik ned til de andre og satte mig på den bagerste
række, lige inden for døren i det store auditorium, 5 minutter efter gled
døren lige så stille op og ind kom Pernille. Hun havde lige fået en hurtig
skyller og var nu iført en kort slå-om kjole i noget sort velour. Hun
skyndte sig at sætte sig ved siden af mig, mens vores underviser var
tydeligt irriteret over at være blevet forstyrret.

Hun sad og lignede en kat der havde spist kanariefuglen, og jeg kunne ikke
holde øjnene fra hendes frække mund. Jeg prøvede at koncentrere mig om hvad
der foregik af undervisning, men Pernille blev ved med at stjæle min
opmærksomhed. Hun viskede til mig:

-hold øje med narren dernede, så ser jeg mit snit til at smutte, når han
ikke kikker.

Da underviseren vendte ryggen til os, for at rette lidt på en
overheadprojektor, gled Pernille lige så fint ned på gulvet bag pulten. Hun
vendte sig om på ryggen og begyndte at lade sine hænder vandre op af låret,
da hun nåede kanten af kjolen, gled den fint til side og afslørede at hun
ikke havde trusser på. Hendes hænder fortsatte op til fissen, så spredte hun
benene endnu mere og lod 2 fingre glide ind i fissen. Her lå en lækker dame
og onanerede på gulvet mellem mine ben, uden at der var nogen der fattede
det. Pernille lå et stykke tid og så ud som hun havde det herligt, flere
gange måtte hun bide sig i læben for at undertrykke en kraftig stønnen.

Underviseren stoppede sit foredrag og sagde at der nu var en pause på 10
minutter. Pernille fik samlet benene og sat sig op, inden den første kollega
var kommet op til vores række, for at komme ud. Han kikkede hurtigt på
Pernille men sagde ikke noget, og åbnede døren og forsvandt. Vi kom også på
benene og gik ud. Udenfor var der disket op med kaffe, øl, vand og hvidvin,
samt lidt til munden. Jeg tog en øl og Pernille skænkede et glas vin op, et
par andre kursister kom hen for at hilse, og en fyr kikkede meget længe på
Pernille.

-får du det hele med?
-øøhh ja du ser hammergodt ud, hvad hedder du?
-Pernille.

De hilste på hinanden, fyren hed Ole og var chef for Ålborg kontoret, han
var i begyndelsen af 50’erne, høj, mørk, og veltrænet. Han kunne ikke få
øjnene væk fra Pernilles kavalergang, hvilket hun var tydeligt beæret over.
Hun drejede sig lidt og rettede ryggen så brysterne strittede lidt mere, så
lod hun en hånd stryge en hårtot væk, inden hun lod den glide ned i kjolens
udringning og hev den lidt ned, så Ole fik bedre udsyn. Ole var ikke sen til
at fortælle hende at hun var smuk, og at hun nok skulle få sin sag for
senere, da der jo kun var 2 andre damer med på kurset.

-hvad mener du?
-øøh ja altså, jeg mener øøhh hvis du skal nå at danse med alle mændene.
-ja ja, så det er hvad du mente…
-tro mig, jeg tænkte ikke på noget frækt.
-nå du kan måske ikke li’ mig?
-jo da! du er da flot, ææhh men det var altså…

Pernille grinede og lagde hovedet på skrå, inden hun stille gned sig op af
Oles ben, så smilede hun og gik ud på wc. Vi andre blev kaldt ind i
auditoriet igen, og jeg fandt min plads fra før. Sjovt nok satte Ole sig ved
siden af mig og underviseren begyndte.

Pernille kom igen ind og skubbede Ole væk, så hun kom til at sidde imellem
os. Jeg prøvede at lytte efter undervisningen, men blev forstyrret af en
hånd der tog mig på pikken. Jeg drejede hovedet og så at Pernille også havde
fat i Oles pik, og at han havde en hånd oppe under kjolen. Pernille løftede
sit ben op og lagde det over mit, så gentog hun med det andet ben, så hun nu
sad med vildt spredte ben, og Oles hånd havde helt sikkert fundet vej til
hendes fisse.

Jeg lagde en hånd på hendes lår og kørte den hurtigt op under kjolen, her
mødte den Oles hånd, og vi gik i fællesskab i gang med at nusse og rumstere
i hendes varme våde fisse. Pernille sad og smilede saligt mens vi baksede
løs med flere fingre oppe i hendes varme indre, hun krammede vores pikke
gennem bukserne og lignede en der var totalt ligeglad med om resten af
auditoriet så noget.

Pludselig blev vores leg stoppet da underviseren fortalte at der var
aftensmad om en halv time. Hurtigt hev vi hænderne til os og Pernille fik
benene ned, så rejste vi os og Pernille sagde:

-jeg vil lige ha’ et bad, vi ses til spisningen, husk at sætte jer li’som
her, så har jeg en overraskelse til jer drenge.
Hun forlod os og jeg kikkede på Ole og sagde:
-vi trænger vist til en kold øl og styrke os på.

Vi var igen samlet foran døren ind til spisesalen, da Pernille kom hen til
os. Hun så helvedes fræk ud, hun havde høje stiletter, sorte nylonstrømper,
en guldnederdel, med en lang slidse i begge sider, en sort skindcorsage, der
sad som den var malet på og løftede brysterne flot op, og udover den en
gennemsigtig skjorte. Derudover havde hun sminket sig med den helt store
farvelade og håret var sat op i 2 rottehaler.

-hej drenge, har i savnet mig ?

Vi kunne næsten ikke finde på roser nok at give hende, og der var andre på
holdet der gloede som gale. Nå men vi fik sat os og fik serveret en skøn
middag, Pernille sad tit med en hånd på hvert lår, og ind i mellem kælede
hun for vores pikke, gennem buksestoffet. Inden kaffen kunne jeg næsten ikke
klare mere, og lod mig stille glide ned under bordet, jeg kyssede hendes ben
og kørte hastigt op til fissen, som fik et par slag med tungen, inden jeg
igen satte mig tilbage.

Vi gik i baren og hyggede os rigtigt, der var andre der ville danse med
Pernille, men hun afslog høfligt hver gang, med en forklaring om en
forstuvet ankel. Så sagde hun:

-skal vi ikke finde et bedre sted? Mit værelse f.eks?
Ole og jeg nikkede og rejste os, Pernille ledte os hen til elevatoren og
snart sad vi på hendes seng med en whiskey i hånden. Ole kikkede på Pernille
og sagde:
-du ligner en der gerne vil strippe for os.
-ja det kunne jeg da godt, men så forlanger jeg at I også smider kludene,
ellers bliver jeg bare genert.

Genert! det var da nok det sidste Pernille var, men vi nikkede om kap for at
få hende i gang med at smide tøjet. Inden længe var Pernille helt nøgen,
lige bortset fra de høje stiletter. Jeg havde smidt skjorten og bukserne og
Ole sad også i bar røv og dolk. Pernille lagde sig på knæ foran os og
kikkede på vores pikke, hun tog fat i dem og begyndte at gnide dem, så
bukkede hun sig frem og suttede skiftevis på Oles og min pik. Efter et
stykke tid, var det ved at være for meget, så jeg stoppede hende og hev
hende op i sengen til os.

-nu skal du kneppes.
-ja drenge, knep mig helt vildt, jeg vil ha’ så meget pik at jeg ikke kan
stå på benene.

Ole nikkede og kravlede ned mellem hendes ben og stak pikken dybt i, med et
hug. Han kneppede hende i højt tempo og med en brutalitet som jeg sjældent
har set. Pernilles reaktion udeblev heller ikke, hun skreg:

-åååhh ja knep mig, brug mig! Fyld mig med pik!

Jeg rullede rundt og stak min pik ind i hendes mund, greb hende om nakken og
kneppede løs. Ole satte farten lidt ned, men stødte hårdt igennem stadigvæk,
Pernille stønnede ind i mellem, når hun lige fik en mundfuld luft inden min
pik igen blev trykket ind i hendes mund. Så stoppede Pernille os og sagde:

-jeg har altid drømt om at blive taget af 2 mænd samtidig. Knep mig!

Så stillede hun sig på alle 4 og Ole fik hurtigt lagt sig ind under hende,
hun sænkede sin fisse ned over hans pik og begyndte at ride ham stille og
roligt. Jeg havde jo opfattet hvad hun sagde, så jeg kravlede om bag hende
og holdt hendes røv fast, mens jeg klaskede den med min pik.

-knep mig i begge huller, drenge. Knep mig NU!

Jeg satte min pik imod hendes ringmuskel og trykkede til, hovedet gled
stille ind, og Pernille stønnede kraftigt. Jeg fortsatte med at bore pikken
dybt ind i hende, indtil den var i bund, så begyndte Ole at røre på sig, og
inden længe havde vi fundet en rytme, så vi kunne kneppe Pernille totalt
igennem.

Inden længe skreg Pernille sin orgasme ud, og rystede over hele kroppen, hun
faldt sammen oven på Oles bryst, mens vi fortsatte med at kneppe hende.
Hendes vejrtrækning, skiftede til den mere pumpende, og hun begyndte at
ralle:

-mmm,…. jaaa,…. bliv ved,…. mmmm, …..knep fissen hårdt,….. mmmm,…. fyld mig
med pik! … MERE PIK!...

Hun fortsatte med at ralle, og jeg satte farten op, Ole fulgte med og snart
kunne jeg mærke Oles pik vokse sig endnu større, inden det rykkede i den og
han begyndte at fylde Pernilles underliv med sperm. Det var mere end jeg
kunne klare, så jeg smed tøjlerne og sprøjtede min sperm op i hendes røv med
en voldsom kraft.

Da vi var færdige med at sende sperm ind i Pernille, lå vi stille et minuts
tid og slappede af, inden jeg måtte rejse mig og sætte mig på gulvet.
Pernille gled ned af Ole og gik ud på wc. Lidt efter kom hun ind igen og
sagde:

-nu skal det gøre godt med en stor drink! Vil i med ned i baren?

Erotiske noveller skrevet af
<https://sexwriter.dk/forfattershistorier.aspx?id=444> Denanden